Jump to content

Kehitysehdotukset


Administrator

Recommended Posts

Käytän tällä foorumilla enimmäkseen tuota Sisältö-osastoa, missä näkyy viimeisimmät foorumipostaukset. Jokaisessa viestiketjussa on aika merkitty tyyliin:

tunteja/minuuttia sitten

Pystyykö tuota muuttamaan muotoon:

kirjoitettu päivämäärä ja kellonaika?

Tämä muutos, että ei enää näy päivä ja kello, on ollut ainakin minulle todella merkittävä ja negatiivinen, koska olen tuolla tavalla merkityllä ajalla pystynyt helposti käymään uudet viestit läpi. Nyt se on hankalampaa, koska "tunteja/minuuttia sitten" ei kerro muutosta edelliseen eli ennen Refresh nappulan painamista. Käyn viestit läpi kirjautumattomana.

Link to comment
Share on other sites

Ei valitettavasti onnistu. Kuluva vuorokausi menee "tuntia/minuuttia sitten", edellinen päivä "eilen klo x:xx", jonka jälkeen päivämäärät ja kellonajat astuvat vasta käyttöön.

Jos kirjaudut sisään, niin voit tehdä oman syötteen, jossa käytät ominaisuutta "edellisestä vierailustani lähtien".

Link to comment
Share on other sites

On 30.12.2015 at 17.47, Sulo said:

Uutta viestiä EI voi kirjoittaa vanhan alle, mikäli kirjoittaja on sama, kuin edellisessä viestissä JA edellisestä viestistä on kulunut alle seitsemän vuorokautta. 

Muokkaan yhtä ilmoituksistani, eli sitä en saa nostettua. Tämä ominaisuus hyppää kuitenkin myös muihin ilmoituksiini, vai onko 7 päivän aikaraja kellontarkka? Mobiililaitteella selaan. 

Link to comment
Share on other sites

:D

Esimerkiksi käy tämä nimenomainen ketju. Kun tähän tulee uusia viestejä, täytyy aina klikkailla viimeiselle sivulle (Joo, tiedetään. ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa...). Mielestäni olisi näppärää, jos uusin viesti olisi heti ensimmäisenä, kun avaat ketjun. Tosin myynti-ilmoituksia selatessa vähemmän näppärä, eli vielä parempi olisi jos ominaisuuden voisi säätää ketjukohtaiseksi ;)

Link to comment
Share on other sites

Ihmettelin asiaa lisää, mutta eipä löytynyt ratkaisua. Viestejä ei voi järjestää uudelleen, saati tallentaa valintaa. Aiheille onnistuu ylläpidon toimesta.

Muutama vinkki, jos ei satu olemaan jo tuttua huttua..

  • Jos aihe saattuu sopivasti, niin etusivun oikeasta laidasta pääsee hyppäämään suoraan aiheen viimeiseen viestiin
  • Aiheiden listaussivulta pääsee aiheen sivunumeroa klikkaamalla viimeiselle sivulle
  • Ensimmäisestä viestistä pääsee ">>" -nappulalla viimeiselle sivulle
Link to comment
Share on other sites

On 27.2.2016 at 15.53, Sulo said:

Ei valitettavasti onnistu. Kuluva vuorokausi menee "tuntia/minuuttia sitten", edellinen päivä "eilen klo x:xx", jonka jälkeen päivämäärät ja kellonajat astuvat vasta käyttöön.

Jos kirjaudut sisään, niin voit tehdä oman syötteen, jossa käytät ominaisuutta "edellisestä vierailustani lähtien".

Huomasin hetki sitten, että ko. Sisältö-sivulla kun olen niin siinähän on sellainen teksti ylhäällä, jossa lukee:

"Syöte päivittyy automaattisesti"

ja siihenhän tulee nätisti ilmoitus, jos uusia viestejä on tullut viestiketjuihin. Eli omasta mielestä mun ongelma ratkaistu. Ja jopa vielä paremmin, kun ei tartte Refreshata.

Kai toi on homma automatic, koska mitään säätöjä en ole tehnyt ja edelleen olin kirjautumattomana. Kuinkahan pitkän ajan olen missannut tuon...:)

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...