Jump to content

MYYTY: Bianchi Via Nirone alu hydro carbon 2010, ´51, Jämsä


Jamboxt

Recommended Posts

Myynnissä otsikon mukainen fillari jonka ostin itselleni kesällä 2010 uutena. Pyörällä on ajettu ensimmäinen kesä "aktiivisesti", noin 800 km. Tämän jälkeen seuraavat 3 vuotta pyörällä tuli ajoa yhteensä komeat max. 100 km. Viime vuosina ajettu lähinnä kauniina kesäpäivinä eli Suomen oloissa noin 2 viikon ajot kesäisin. Syynä maastopyöräily. Fillari on kuitenkin huollettu ajo kesinä alan liikkeissä ja itse. Viimeisin perusteellinen huolto syksyllä 2015 Nokialla Suomen Urheilupyörällä ja viime kesänä pienempi huolto itse. Uskallan kehua että pyörä on hyväkuntoinen. Kuvassa olevat pullotelineet ja polkimet lähtee mukaan. Osat Shimano 105/ultegra. Runko on alu ja etuhaarukka hiilikuitu.

 

Rungon koko:  Runko on kooltaan ´51. Itse olen 168 pitkä ja nyt tuossa on varsin mukava ajoasento. Asento viilattiin kohdilleen Shimano bike fitting palvelun kautta 2015. Toiminee aavistuksen lyhyemmälläkin kuskilla ja takuu varmasti pidemmällä.

 

Hintapyyntö: Pyyntö pyörästä on 400 euroa ja mielellään nouto. Tällöin pääsee itse toteamaan paikanpäällä kunnon. Satunnaista ajoa on Jyväskylän ja Nokian suuntaan joten pyörä kulkee tarvittaessa Jämsästä näihin suuntiin. Sijainti siis Jämsä.

 

Edit: Päivitin kättelyssä hintaa alas kun katselin torin tarjontaa tarkemmin. Näköjään hyvää kalustoa myynnissä enkä halua hyvää fillaria makuuttaa enää turhaan tallissa. 

 

Yhteydenottotapa:  Yhteydenotot sähköpostitse [email protected] . Puhelimeen pääsen vastaamaan huonosti mutta tekstiviestillä tavoittaa ainakin iltaisin, 0400 776092. Foorumin priva viestejä katselen harvemmin mutta keretessäni.

WP_20170308_13_23_45_Pro.jpg

WP_20170308_13_24_39_Pro.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...