Jump to content

Felt Q220 26" jäykkäperä ~170cm kuskille, 15,5", Pori


oct

Recommended Posts

Merkki: Felt

Malli: Q220

Lyhyt kuvaus: 26" jäykkäperä ~170cm kuskille

 

Rungon koko: 15,5"

 

Kuvaus: 
MYYTY

MYYTY

MYYTY

Felt Q220, uskoakseni vm. 2012. Rungon koko: 15,5", Felt merkitsee runkokoon tällä tavalla, kuvasta katsomalla selviää enemmän. Olen itse 174cm ja runko on just sopiva minulle. Yleensä ajelen M-kokoisilla rungoilla.

Pirteän väriset Specializedin gripit. Oheistan kauppaan mukaan tulpat tangon päihin, vaikka kuvissa ei näykään. Ketju vaihdettu 2021 ja samalla kertaa pedaalit, sen jälkeen ajettu arviolta yhteensä n. 20km. Pyörä on ollut enimmäkseen varastoituna (lämmin ja kuiva varasto) ja kaipaa perushuoltoa. Renkaissa on kyllä kuviota, mutta kumissa on halkeamia. Kaipaa myös vanteiden tarkistusta, pientä säätöä vaihteille ja voitelua, ei siis mitään suurta remonttia. Tällaisellaankin fillari silti toimii.

 

Hinta: 160 €

 

Paikkakunta: Pori

Maakunta: Satakunta

 

Yhteystiedot: Yksityisviestitse täällä Fillaritorissa tai Tori.fi-viestillä (ilmoitus on myös siellä)

 

 

Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos. B)

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...