Jump to content

Kysynnän ja tarjonnan suhde Fillaritorilla


selailutori

Recommended Posts

Täällä kun seuraa noita hintoja, niin en ihmettele yhtään ettei ostajia löydy. 2-3 vuotta vanhoista pyöristä pyydetään 80% suositushinnasta. Ilmeisesti sakilla ei ole tarvetta päästä eroon tai sitten kalastelevat kovalla hinnalla, että saa ostettua uuden pyörän parin sadan erotuksella. Kyllähän se pari vuotta vanhan pyörän iskareiden ja kuluvien osien vaihto ja huolto maksaa jo useita satoja euroja.

 

Miksei täältä saa ostettua 10+ vuotta vanhaa pyörää alle 500? Eikö siinä ajassa ole jo huippupyörätki jo melko kuluneita paskoja ja onhan tuo tekniikka varmasti kehittynyt jonkun verran ajan saatossa.

Link to comment
Share on other sites

Olen ostanut 3 viikon sisällä Intence Tracer 2sen Foxin Cash'ima keulalla. Mavicin vanteet Hope Pro 2 navoilla, Selle Italia Vader satulan, XTR kammet, Thomson Masterpiece tolpan, Havenin stemmin ja tangon sekä ainakin Avid Elixir 5 jarrut. Ai niin ja sen MRP ketjuohjuri/suojamikälie, sen kanssa.

 

Edellisten tapaan sitä meiltä että jos laitetaan myyntihinta, eikä pyynniksi omia tappioita minimoiva pyyntihinta, niin tavara löytää ostajansa...

Link to comment
Share on other sites

Itse olen ostanut täältä nyt 4 pyörää viimeisen parin vuoden sisällä ja myynyt yhden. Niin ja se yksi myymäni pyörä meni 3 tunnissa kaupaksi, eli kyllä se tavara liikkuu kun on tavara ja hinta kohdillaan. Toki tätä tulee selailtua päivittäin löytöjen toivossa, ja tuleehan noita pienempiä heräteostoksia tehtyäkin sitten silloin tällöin. 

 

Isoimpia hinnoittelu virheitä näkee ehkä noissa vanhemmissa pyörissä ja sitten hinnat-alkaen-komponenteissa mitä kaikkilla on jo valmiiksi kaapit täynnä...

Link to comment
Share on other sites

Mä olen "Vuohen" kanssa samoilla linjoilla. On tullut tässä parin-kolmen vuoden aikana jonkin verran ostettua ja myytyä niin fillareita kuin osaakin. Mielestäni kauppa käy varsin hyvin oikeilla hinnoilla.

Kun täällä on riittävästi vaihtuvia ilmoituksia, niin silloin riittää myös selailijoita joiden joukosta ne ostajatkin löytyvät.

Ja toisaalta - tokkopa se keneltäkään pois on jos joku haluaa omia käytettyjä tavaroitaan uuden hinnalla kaupitella?

Link to comment
Share on other sites

Ymmärrän kyllä jos hinta ei ole kohdallaa, mutta jos on esim: fillari mistä voi tarjota niin tulee tarjouksia tyyliin "tarjoon 50e" 1000e fillarista niin on se aika naurettavaa. Kaikki pitäisi täällä saada ilmaiseksi tai muuten vaan erittäin naurettavaan hintaan. Tiedän myös että täällä syntyy hyviäkin kauppoja osista ja varusteista.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...