Jump to content

Myydään: Tunturi RX800 -hybridipolkupyörä


JAalto

Recommended Posts

Hei,

Myynnissä Tunturi RX800 -hybridipolkupyörä naisten rungolla. Rungon geometria on identtinen miesten malliin nähden, eroa on vain alemman runkoputken  kulmassa. Runkokoko on 52cm, joten pyörä sopii parhaiten 165-175cm kuljettajalle. Itse olen noin 176cm pitkä ja ajaminen onnistuu vielä ihan mukavasti. Ohjaustangon korkeus ja kulma ovat säädettävissä.

Pyörä on pari vuotta vanha ja olen sen toinen omistaja, ensimmäisellä omistajalla pyörä jäi heti oston jälkeen käyttämättömäksi. Itse olen ajanut pyörällä säännöllisesti vajaat puoli vuotta, kilometrejä on kertynyt noin tuhat.

Tekniset tiedot ja ominaisuudet: http://www.nummenpyora.fi/sivut/tuotteet/tunturi-rx800-2012/?page=shop.product_details&product_id=566&category_id=49

Pyörä on erinomaisessa kunnossa. Ensihuolto tehtiin Kivenlahden Pyörähuollossa noin sadan ajokilometrin kohdalla, minkä jälkeen pyörää on säännöllisesti huollettu puhdistamalla ja kevyesti voitelemalla. Vaihteiston ja jarrujen toiminta on virheetöntä, eikä mitään ylimääräisiä sivuääniä ajaessa kuulu. Ainoana puutteena voidaan mainita polkimista irronneet pienet heijastimet. Edestä ja takaa heijastin toki edelleen löytyy.

Kauppaan kuuluu:

- Itse polkupyörä punamustalla rungolla ja tavaratelineellä
- Paristokäyttöinen valo pikakiinnityksellä
- Sigma BC 509 nopeusmittari asennettuna
- Kaksi avainta pyörän omaan runkolukkoon
- Pyörän ja Nexus 8 -vaihteiston ohjekirjat

Napavaihteiston ja rullajarrujen ansiosta RX800 on erittäin luotettava, säänkestävä ja vaatii toimiakseen vain vähän huoltoa. Pyörä on myös hyvin tehty ja kestävä.

Ilmoituksen kuva on pyörän edellisen omistajan ottama ja siinä esiintyy siis nimenomaan nyt myymäni pyörä samalla varustelulla kuin nykyään.

Polkupyörä sijaitsee Espoon Otaniemessä, koeajo onnistuu tarvittaessa.

Hinta: 575e

Ota yhteyttä, sähköpostilla tavoittaa parhaiten:
JukkaAalto(at)hotmail.com
050-5164492

post-9409-0-77776800-1377171729_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...