Jump to content

Vanhat kehitysideat.


Administrator

Recommended Posts

Oli isompi maalitaulu verrattuna nykyiseen linkkiin ;)

Jos on osana taustakuvaa niin linkkiä ei voi laittaa. Tausta vain värillä yksiväriseksi niin kuin nytkin ja sitten tosiaan logokuva linkkinä siihen missä "virhelaatikko" ennen oli niin pitäisi toimia. Tämä tosin vaatii hieman säätöä ja asialla ei ainakaan minun osaltani kiire ole :)

Link to comment
Share on other sites

  • Viestejä 114
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Sen linkin paikalla näkyi tosiaan ainakin Operalla sellainen typerä tyhjä kehys ellei sitä blokannut jollain mainosblokkerilla piiloon. Sitä voisi tietysti kokeilla muotoilla suoraan koodista tyyliin border: 0px;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Miten olisi Rungot osion jakaminen erikseen Maantie ja Maasto -osioihin..?

Olisi ehkä kannattavampaa jos sinne tulisi kaksinkertaisesti ilmoituksia nykyiseen tahtiin verrattuna. Minusta tällä hetkellä ei kannata pilkkoa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Oikeaan yläkulmaan sain viriteltyä ATOM-feedin. HUOM! Vaatii toimiakseen asennetun lisäosan, esim. Firefoxissa Sage -niminen sovellus.

EDIT: aiheutti hieman ongelmia, toistaiseksi poissa käytöstä.

Nyt käytössä, valitettavasti "uppailu"-viestejä en saanut pois käytöstä.

Link to comment
Share on other sites

Olisiko mahdollista tehdä niin, että jos myynti-ilmoituksessa on linkki, se avautuisi uuteen välilehteen? Melkein kaikilla muilla foorumeilla toimii näin ja ainakin minulla tapahtuu nyt monesti niin, että vahingossa sulkee koko selaimen kun klikkaa ainoan välilehden kiinni. Tapojensa orja kun on niin olen tottunut siihen, että kun katsoo linkkiä viestissä ja sitten sulkee välilehden, selain palaa takaisin foorumille. Olisi myös näin helpompi katsoa itse myynti-ilmoitusta ja esimerkiksi pyörästä kuvaa ja speksejä yhtä aikaa.

Tämä saatu lopultakin tehtyä, tosin toimii vain uusilla viesteillä.

Link to comment
Share on other sites

Voisiko fillaritori logokuvasta sivun ylälaidassa tehdä linkki foorumin etusivulle? Monilla muilla foorumeilla toimii näin ja mielestäni siisti ratkaisu. Ennen siinä oli jokin sellainen kuvake kummallisesti näkyvissä ainakin Safarissa mutta poistui ehkä viikko sitten. Ellei logo sisälly sivun taustaan tämän pitäisi olla nopea lisäys. Itse etusivun linkki on nykyisellään niin pieni ettei siihen tahdo kovin helposti osua.

Liian hankala tehdä, ainut linkkitys bg_headeriin colours.css:ssä, josta ei voi tietenkään linkkiä tehdä. Läpinäkyvät kuvat ym. jätän suosiolla väliin.

Laita senssiä pienemmäksi, niin osut Etusivuun ;)

Link to comment
Share on other sites

Vois skaalata foorumin vähän leveämmäksi että mahtuu embeddaamaan edes jonkin levyisen kuvan ilmoon. Nyt joutuu tyytymään linkittämiseen.

Levitetään, kunhan saadaan testattua se toimivaksi, vielä vaiheessa.

Tästä ei tullut mitään. Vaihdetaan tarpeen mukaan koko teema, jos kapeus muodostuu todelliseksi ongelmaksi.

Link to comment
Share on other sites

Hintapyynnön jättäminen ilmoitukseen tavaran mentyä kaupaksi tuntuu olevan hankalaa; moni editoi sääntöjen vastaisesti hinnan kokonaan pois, kun riitäisi että esim. otsikkoon laittaa perään "MYYTY". Pysyisivät sekä ostajat että myyjät paremmin kärryillä yleisestä hintatasosta jos hintapyynnöt olisivat näkyvillä. Pystyisikö vaikka ekan viestin lukitsemaan, mutta niin että otsikkoa voisi kuitenkin muokata?

Link to comment
Share on other sites

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.

×
×
  • Luo uusi...