Jump to content

Kona Jake cyclocross-pyörä, 49, Jämsä


Jamboxt

Recommended Posts

Merkki: Kona

Malli: Jake

Lyhyt kuvaus: cyclocross-pyörä

 

Rungon koko: 49

 

Kuvaus: -14 Jyväskylän Kona storesta ostettu cx fillari alumiinirungolla. Ollut sulan maan aikana hyötyajossa ja pari viime vuotta lähes ajamaton sinkulan syrjäytettyä kohteen. Huollettu säännöllisesti itse ja liikkeessä. Viimeisin huolto keväällä 2020 jonka jälkeen koeajoa ja jarrupalojen sisäänajoa. Tekniikaltaan hyvässä kunnossa. Rungossa vaakaputkessa lukosta tullutta naarmua ja muuten joku käytössä tullut naarmu. Yleisilme siisti. Voimansiirto shimanon tiagra ja jarrut tektron lyra mekaaniset levyjarryt. Ei hienostuneimmat osat mutta aika idioottivarmat kovaan käyttöön. Shimanon kaksipuoliset polkimet tulevat mukaan eli toimii lukoilla tai ilman. Pyörä löytyy Jämsästä ja on joustavasti koeajettavissa. Ostaja noutaa jotta voi paikanpäällä todeta pyörän kunnon.Itse olen 168 pitkä ja nykyisellä setupilla menee hyvin kokoiselleni. Vaimo on 160 cm ja on saanut tuohon itselleen mukavan ajoasennon.

 

Hinta: 400 €

 

Paikkakunta: Jämsä

Maakunta: Keski-Suomi

 

Yhteystiedot: Yhteydenotto ensisijaisesti sähköpostitse [email protected] , viestillä tavoittaa myös puhelimitse 0400776092. Soittoihin vastaan huonommin koska en päivystä jatkuvasti puhelimen äärellä.

 

Resized_20200728_114130_resized_20200728_123421803.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...