Villelj Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2017 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2017 Kuvaus: Otsikon mukainen takki myynnissä, kerran kokeiltu päälle ja todettu että liian pieni. https://www.castelli-cycling.com/Products/Men/Tops/Jackets/MORTIROLO-4-JACKET/p/451651116A Värinä musta/harmaa. Linkin neljäs takki Hintapyyntö: 115e Paikkakunta: Rauma Yhteydenottotapa: lahtivilÄTgmail.com
pesuman Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2017 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2017 Varsinkin pyöräilytekstiileissä kokomerkintä on lähinnä suuntaa-antava eikä pelkästään sen perusteella uskalla ostaa postimyynnistä mitään. Minkäkokoiselle henkilölle takki olisi mahdollisesti sopiva?
TMo Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2017 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2017 Itse olen 185/90 ja mulla on Mortirolo 4 koossa XL ja on sopiva. Tosin tuohan on tight fit mutta kyllä sinne merinoa alle sopii. Jos tämä yhtään auttaa.
Villelj Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2017 Oho, pahoitteluni. Tärkein jäi tietenkin laittamatta eli itse 177/94, mahaa löytyy hartioita ei. Eli liian slimfit mahakkaalle
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään