Jump to content

-OSTETTU- Maastopyörä 165cm naiselle


Eikkis

Recommended Posts

Hei,

Minulla olisi myynnissä vuoden vanha, lähes uutta vastaava täysjoustomaastopyörä. Pyörä on Trek fuel ex 8 wsd. Se on suunniteltu naiskuskille ja on sopiva 165 cm ajajalle. Pyörä on ollut vain minun käytössäni (itse olen myös 165 cm) ja sillä on ajettu vain vähän. Pyörän ovh on 2690 e. Saa tehdä tarjouksen, mutta myyn kuitenkin alkaen 1300 e.

T. Maiju Mäkinen, Rauma

P. 040-7321529

Link to comment
Share on other sites

Tarjolla olisi Santa Cruz Juliana täysjousto, naisten koko M, erittäin vähän ajettu ja uuden veroinen, vuosimalli 2011-2012. Hankin tämän meidän tytöille, mutta menee vaihtoon, koska on kuitenkin heille (n.160cm) hieman liian iso. Osasarja pääosin Shimano SLX, nestetoimiset Avid Juicy -levyjarrut; etuhaarukka Rock Shox Recon 120mm, takaiskari Fox Float r2. Uuden hinta tällä kokoonpanolla n.2400e. Hintapyyntö 1300e, mukaan toiset renkaat, A8-pyörämittari ja pumppu.

Link to comment
Share on other sites

Minulla on 26" uudenveroinen (lähes) naiselle sopiva maastopyörä Mountain. Vaihteita 21 ja jälkeenpäin ostettu ja asennettu "tarakka" ! Musta. saa 150 E hintaan. Kuljetus järjestyy -on neuvottelukysymys -ei Nokialta kuitenkaan yli 100 km matkaa.

Lähetän kuvia s-postissa jos saan osoitteen. Vastaa , ole hyvä : [email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...