Jump to content

MYYTY: Gir's G-STAR/chorus. 57,5 vaakaputki. HKI


Joisop

Recommended Posts

Myydään Girs G-STAR maantiepyörä. Runko soveltuu kooltaan parhaiten n.185cm kuskille, itse veikkaisin jotain 182-187cm väliä, riippuen vähän kropan mittasuhteista. Itse olen 188cm pitkä ja runko oli minulle vähän liian lyhyt, minkä vuoksi pyörä pitää pistää kiertoon.

Pyörän kuvat löytyy tuolta: Meni jo.

Rungossa on integroitu satulatolppa, vaihdettu alkuperäisen pään tilalle Selcofin 2-pulttinen, jota pystyy nostamaan jossain määrin spacereilla ja alaspäin mennään joko sahaamalla putkea tai vaihtamalla alkuperäiseen päähän/matalakiskoisempaan satulaan jos ei heti raaski lyhentää. Tolpan sisämitta on sellainen että periaatteessa siihen on mahdollista laittaa myös normaali satulatolppa, kunhan hankkii kiristimen ja sahaa vähän enemmän. Rungolla ei ole ajettu sisätrainerilla.

Osat on lähinnä Campagnolon 10v Chorusta. Stemmi (130mm) ja tanko (44cm) Deda Newton. Löytyy myös 120mm Ritcheyn 4 axis, mikäli toi on liian pitkä. Myös 145mm Dedan newton löytyy, vaikkakin en moista etupainoisuuden vuoksi suosittele. 46 cm FSA:n tankokin on jossain mikäli hartioissa löytyy. Satulavaihtoehtoja mm: kuvissa oleva San Marco Concor/Era K/Flite titanium.

Kammet 175mm 53/39. Takapakka 13-26.

Vaihdettu ennen myyntiä uusi takapakka, ketju ja tankoteippi.

Kuvissa olevista mitoista:
Satulan korkeus: 79,7 cm
Satulan setback: 10 cm
Satulan kärjestä ohjaustankoon: 61 cm
Ohjaustangon ja satulan välinen korkeusero n 12cm.

Hintapyyntö: 1000 Eur.
Kauppojen vuoksi yhteystiedoille ei liene tarvetta.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...