Laku Piippu Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2017 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2017 Kuvaus: Hyvin ajettu monipuolinen runkosetti kaupan. Nyt ollut pari vuotta ajamatta muiden projektien takia. Musta-anodisoitu, kevyt ja jäykkä kampe. Etuhaarukka hiilaria. Rungossa ja haarukassa on paikat levy- ja vannejarruille, cantitapit puuttuu. Mukana tulee oikeankokoinen PRO Vibe 7s-satulatolppa ja kiristin, PRO ohjainlaakeri ja hiilikuituinen tötteröholkki. Nyt on kiinni Titec-stemmi. Mukana myös Rival-etuvaihtaja, jonka liikerataa on kasvatettu niin että pystyy käyttämään 3-rattaista kampea, toimii esim XT-kammilla. Se etuvaihtajan vaijerin kääntäjärissa on tietysti paikallaan. Satula- ja vaakaputkien risteyskohdassa on valmiiksi oikeanmittaiset Dura-Ace vaijerinkuoret. Keskiön kierteet on avattu ja päädyt päistetty Park Toolin työkaluilla. Kuvia saat kännykkäviestinä(mun ATK-taidot). Rungon koko : pystyyn c-t 60cm ja vaakaan n.59cm, olen 186 pitkä ja on mulle ollut passeli. Hintapyyntö: 200€, vaihdossa voi tarjota 29" (teräs)runkoa fixed gears-mahdollisuudella. Paikkakunta: Nokia, toimituskin on mahdollista. Yhteydenottotapa: yksityisviesti tai tekstari Ö4Ö 351 43 22
Laku Piippu Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2017 Matkaan nyt viikonloppuna (18.-19.2.) pääkaupunkiseudulle, eli toimitus maksutta Nokia-Hesa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään