Jump to content

MYYTY - Specialized Awol Comp -16 S/M Oulu


ejv

Recommended Posts

Specialized AWOL Comp 2016. Teräsrunkoinen monikäyttöpyörä vaikkapa lenkki-, työmatka-, soratie-, brevetti-, krossi- tai retkipyöräksi. Erittäin laadukas ja ajo-ominaisuuksiltaan mukava, vakaa, mutta silti napakka. Kiipeää mäet hyvin, toimii huonolla tiellä ja maastossa mahtavasti. Kiinnikkeet löytyvät pitkille lokasuojille ja tavaratelineille, paikat kolmelle pullotelineelle ja keskiseisontatuelle. Rengastilavuutta riittää parituumaisille 29-nappularenkaille. 

 

Ajettu työmatkaa kesä 2016. Puunattu ja priimakunnossa.

 

Koko S. HUOM: AWOL on rungoltaan pitkä. S-kokoisen rungon ns. reach-mitta (keskiön keskipisteen tasalta ohjainlaakerin yläpinnan keskelle) on 386 mm, mikä vastaa kestävyysajoon tehdyssä maantiepyörässä suunnilleen runkokokoa 56 cm. Itse olen 175 cm ja lyhytselkäinen, ja pyörä on minulle sopiva. Sopinee pituuksille 165-175 cm.

 

Speksejä:

Vaihteisto Sram Rival 1x11

Eturatas 38-piikkinen FSA Megatooth pitkillä hampailla, takana Sram 10-42 XD Driver -vapaarattaalla, skaalaa riittää maantielle ja maastoon. 

Jarrut Sram Rival hydrauliset levyjarrut 160 mm:n levyillä.

Kampisarja FSA Gossamer alumiini 30 mm:n akselilla, kierteellinen keskiö.

Navat normaaleilla pikalinkuilla (joten esim. napadynamovaihtoehtoja on helppo löytää).

Rungossa on mahdollisuus kuljettaa valojen johdot sisäisesti.

Satula Specialized Phenom Custom, tolppa 27,2 mm alumiinia.

Renkaat Specialized Fatboy 45 mm:n sliksit, lisäksi krossiin/maastoon nappularenkaat Specialized Ground Control 29x1.9”.

 

Valmistajan linkki: https://www.specialized.com/fi/en/bikes/adventure/awol/awol-comp/106554

 

Hintapyyntö: 1650,- (ovh 2199,-) / tarjous

Paikkakunta: Oulu

Yhteydenottotapa: ejvesala(at)gmail.com

Awol1.jpg

Awol2.jpg

Awol3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...