Catapultti Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Kuvaus: kuvan raato tarjolla jollekulle joka haluaa siitä käyttökelpoiset osat, pitää toki viedä koko pyörä. Muutama vuosi talviajoa on kuluttanut loppuun, ja kruunuksi jätin sen sitten kesäksi pihalle. Kaikki mikä voi ruostua, on ruosteessa, etukiekko ei enää irtoa. Mutta runko edelleen ihan kunnollinen, ja edessä parivuotias Ultegran vaihtaja. Annetaan pois, rahaa en vastineeksi kehtaa ottaa. Rungon koko: 49cm Hintapyyntö: 0€ Paikkakunta : Vantaa Yhteydenottotapa: sähköposti
kalle.suihkonen. Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Mä ottaisin tän oikeen mielellään. En saa su sähköpostia auki tästä ilmosta. Mutta [email protected] tai 045-1391585. Niin sovitaan noutoLähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Catapultti Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 7 minuuttia sitten, kalle.suihkonen. kirjoitti: Mä ottaisin tän oikeen mielellään. En saa su sähköpostia auki tästä ilmosta. Mutta [email protected] tai 045-1391585. Niin sovitaan nouto Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla Laitoin meiliä, hienoa!
kalle.suihkonen. Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Hirno homma. Kiitoksia.Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Catapultti Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2016 Hei, kiinnostuneita olikin useita, ja se yllätti minut - pahoittelen etten ehtinyt heti tänne kuitata. Konalle löytyi uusi koti jo.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään