Jump to content

MYYTY - M: Verenti Isolation CX1.2( 2v automaatti/sinkula) koko S vm.2015 *HKI* UUDET KUVAT/UUSI KUOSI **400€**


Jaakko666

Recommended Posts

Kuvaus: Teräsrungolla, alunperin sinkulacrossari, mutta nyt takana on kiekko missä on Sramin automaattinapa. Nopeuden kasvaessa yli 18km/h vaihtuu raskaampi välitys päälle automaattisesti ja kun lopettaa polkemisen, niin vaihtuu takaisin kevyemmälle. Oppii nopeasti ajamaan tuolla automaatilla. Mukaan myös alkuperäinen sinkulakiekko16 piikkisellä rattaalla. Automaattikiekossa 23 piikkinen ja edessä 42. Jarruina mekaaniset Avid BB5. Alla uuden karheat 23mm contin GP4000SII.

 

Myydään kuvissa näkyvässä kunnossa.

 

Mukaan tulee lokarit, tarakka, seisontatuki ja alkuperäiset kendan cc-kumit.

 

Takajarrun vaijeri rispaantunut(ei tarvitse kuitenkaan vaihtaa), joten 20e otettu hinnasta pois.

 

Ajaisin muuten itse tällä vielä pitkään, mutta oikeassa polvessa olevan vian takia vaihto monivaihteisempaan. 

 

Olen itse 171cm ja runko aika passelin kokoinen. Liitteenä yksi kuva missä tarkempia tietoja mitoituksesta. 

 

Ostettu talvella tämän vuoden puolella ja ajettu nyt tämä kevät/kesä työmatkaa.

 

Rungon koko: S

 

Hintapyyntö:  400€

 

Paikkakunta: Helsinki 

 

Yhteydenottotapa: YV

2016-08-09 19.10.19.jpg

2016-08-09_19.09.47.jpg

2016-08-09_19.08.05.jpg

2016-08-09_19.08.56.jpg

verenti_mitoitus.jpg

Ostaa ja myy kaikkea pyöräilyyn liittyvää pk-seudulla ja posti kuljettaa tarvittaessa joka suuntaan. Muista laittaa onnistuneista kaupoista positiivista palautetta fillaritorille.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...