Jump to content

MYYTY - Felt F5 54 cm + Look polkimet ja Shimano kengät


Makkonen

Recommended Posts

Kuvaus: Hiilikuiturunkoinen Felt F5 - maantiepyörä

Rungon koko: 54

Hintapyyntö: 850€ (sis. Matkahuollon kuljetuksen Suomeen) / asiallinen tarjous

Paikkakunta: Rovaniemi 

Yhteydenottotapa: Yv tai [email protected]

 

Moi.

 

Myynnissä todella vähällä käytöllä ollut Felt F5 hiilarirunko maantiepyörä (vm. 2010).  Pyörällä ajettu (valistuneen arvion mukaan) max 500 km ja olen sen ensimmäinen ja ainoa omistaja. Viimeiset kolme kesää ollut paria kertaa lukuunottamatta säilössä autotallissa. Myyn pois ajanpuutteen ja kiinnostuksen vuoksi, maasto ja cx viehättää enemmän. Mukaan 2 pullotelinettä, Shimano kengät (koko 44, mulla normikenkä 43), Cateye Strada kadenssimittari, Vittoria Rubino 23 renkaat (nyt alla Michelin Speedium2 25) ja Look-polkimet. 

 

Pyörällä ei ole pannutettu kertaakaan ja ainoa näkyvä jälki on kuljetustelineestä tullut naarmu takahaarukassa, jonka olen lakannut (Kuva Felt7, oikea alareuna). Osat Shimano 105. Tarkempi valmistajan kuvaus pyörästä:http://2010.feltracing.com/USA/2010-Product-Catalog/Road/F-Series/F5.aspx

 

Vaihdossa voi tarjota M-koon (16,5 - 17) Fatbikea. Välirahat ym. tapauskohtaisesti.

Hep!

Felt1.jpg

Felt2.jpg

 

Felt4.jpg

Felt5.jpg

Felt6.jpg

Felt7.jpg

Felt8.jpg

Renkaat.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...