Jump to content

MYYTY - Myyty: Banshee Prime -runko, 29", koko XL, käyttämätön


dILETANTTI

Recommended Posts

Kuvaus: Banshee Prime -runko. Runko on käyttämätön. Soveltuu hyvin enduroon ja poluilla lenkkeilyyn. Rungon väri on raw, eli lakattu alumiinipinta. Itse olen ajanut samanlaisella rungolla useamman vuoden.

 

Rungossa ei ole tällä hetkellä haarukanpäitä. Runkoon saa erilaisia vaihtoehtoja takapäähän:  mm. 135/qr, 142x12, 150x12. Nykyisin myös 148 mm jne. Tanskan maahantuojan kautta saa varaosat nopeasti (kysely lähtenyt eri optiosta ja hinnoista). Taka-akselin paikkaa voi säätää kolmeen korkeuteen, joten sen avulla voi säätää pyörän kulmia. Itse olen ajanut vastaavalla rungolla sujuvasti loivimmilla kulmilla polkuajoa. Rungon mukana tulee satulatolpan panta. Pystyputkessa läpivienti hissitolpan vaijerille.

 

Tämä on tietääkseni 2015 malli ja sen geometria luultavimmin noudattanee 2013 mallin geometriaa: http://www.downhillnews.com/news/2012/8/15/2013-banshee-prime-geometry.html

 

2016-2017 geometria on muuttunut.

Bansheen sivuilta lisätietoa: http://www.bansheebikes.com/bikes/prime/

 

Runkoon sopii 200/57 iskari. Joustomatkaa 135 mm. Keulaksi sopii 140 mm joustava. 

 

Runko on mallia 2015 ja siis täysin käyttämätön. Myyn rungon tarpeettomana, kun innostus harrastukseen on laimennut.

 

Rungon koko: XL 

Hintapyyntö: 1045,00 €-->900 €  600 €

Paikkakunta: Jyväskylä

Yhteydenottotapa: Yksityisviesti tai nolla 4 nolla viisi viisi 35227

WP_20160629_15_40_14_Pro.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...