Jump to content

Felt Q800 *MYYTY*


Mikke

Recommended Posts

Myydään otsikon mukainen pyörä hyvillä osilla. Pyörään on vaihdettu maantieajoon paremmin soveltuva jäykkä keula (Surly 1x1). Koko L, sopii arviolta 175-185cm ajajalle riippuen henkilöstä.

Osina mm.

- Magura Julie nestelevyjarrut

- Etuvaihtaja Deore

- Takavaihtaja Deore XT

- Kiekot Mavic disc317 Deore XT:n navoilla

- Renkaat Continental Travelcontactit

- Kammet Truvativ Blaze

- Stemmi Thopson Elite 110mm

Lisäksi mukaan:

- Cateye enduro mittari

- Topeakin tavarateline

- Lokasuojat

- Truvativin suoja etuhammasrattaaseen

Myyn pyörän muuton alta pois, tällä hetkellä pyörä on Oulussa, mutta jos ei ennen muuttoa mene kaupaksi niin siirtyy Helsinkiin reilun viikon kuluttua. Itse olen pyörän toinen omistaja ja kopio kuitista on tallessa (ostettu 2007). Aiempi omistaja on maalauttanut ammattilaisella pyörän uudestaan. Itse olen tosin maalipintaan kolhuja jo saanut tehtyä, mutta menoahan nuo eivät haittaa. Pyörässä on kiinni Shimanon kaksipuoleiset SPD lukkopolkimet. Nuo ovat melko tiukassa ja jos haluaa vaihtaa tavalliset polkimet tilalle, pitää varmasti liuottaa kierteitä öljyssä jonkin aikaa ennen aukaisua. Itse olen pyörää käyttänyt tavallisilla kengillä ihan tyytyväisenä noihin lukkoihin kiinnitettävillä fläteillä. Mutta tämä siis miinus joka huomioitu hinnassa. Pyörässä on jonkinverran käytön jälkiä, mutta ei mitään isompaa. Hintaa on 400e koko paketilla jos saan ennen muuttoa tuon myytyä. S.posti: miksu005 at hotmail piste com

Link to comment
Share on other sites

Myynnissä on ainakin toistaiseksi, muutamia kyselyitä jo tosin tullut ja näyttö sovittu. Tuo koko riippuu aivan täysin kropan mittasuhteista. Aiempi omistaja oli muistaakseni 183cm ja oli hänelle sopivan kokoinen. Itse taas 178cm ja saisi jopa olla hitusen isompi mun makuun, joten riippuu ihan henkilöstä. En mielelläni ala lähettelemään, pyörän kanssa kun on paljon varmempaa kokeilla itse ja tarkastaa pyörä niin saa paremman kuvan kunnosta ja rungon sopivuudsta itselle. Näin sekä ostaja että myyjä säästyvät mielipahalta ;) Ja uskon että saan myytyä tuon ongelmitta, pelkät mukana tulevat osat sekä lisävarusteet ovat jo suht. arvokkaat ja erikseenkin niistä saisi hyvän hinnan. Mutta jos pakettina tuon saa lähtemään niin se helpottaa muuttoa kummasti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...