Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

MYYTY : 26 Cube LTD Race -12 18" (Jämsä)

Recommended Posts

Kirjoitettu

Myydään uuden kaluston tieltä hyväkuntoinen mutta "epämuodikas" 26 Cube LTD Race -12. Täpärin hankinnan jälkeen fillari on kaksi kesää ollut käytännössä varastossa ja viime kesän huoltojen jälkeen ajoa on kertynyt ehkä noin 40 km. Pyörässä on normaalia käyttöjälkeä mutta ei mitään isompaa. Huollot on suoritettu säännöllisesti sekä itse että alan liikkeissä. Oman kokemukseni perusteella fillari toimii hyvin kevyemmässä maastoajossa ja esim. helpossa kangasmaastossa. Toki tekijämies menee tuolla vaikka puuhun. Hyvä vaihtoehto esim. sellaiselle jolla maastoajo on muun harjoittelun tukena. Runko on kooltaa 18" ja ajoasento Cubemaisen pysty. Itse olen mitoiltani hobitti (168) ja tuo koko on ollut itselleni passeli. Eli menee hieman pienemmälle ja isommallekkin henkilölle. Osat on sekoitus xt, slx ja deore. Väittäisin että tämän hintaluokan pyörässä ajot ei jää kiinni ainakaan niistä.

Hintapyyntö fillarista on 250 euroa.

Pyörä sijaitsee Jämsässä mutta kulkee tarvittaessa veloituksetta Jyväskylään ja heinäkuun aikana myös Pirkanmaalle Tampere/Nokia suuntaan. 7.6 pyörä on jopa Oulussa tarvittaessa. Voin ottaa työreisulle mukaan. Siiloin pyörä on Nallikarilla tyypitettävissä.

Yhteydenottotapa: Yhteyden saa parhaiten sähköpostitse [email protected] tai tekstarilla työpäivän aikana 0400776092. Illalla saa puhelimitse kiinni oheisesta numerosta.

MUOKKAUS: Fillari meni ensimmäiselle varauksen tehneelle henkilölle.

WP_20160530_001.jpg

WP_20160530_008.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...