Jump to content

MYYTY - Cannondale Caad 8 105, koko 58cm


Koiruus

Recommended Posts

Kuvaus: Myyntiin Cannondalen maantiefillari. Pyörä on vuosimallia 2012, ja ostin sen itse ensimmäiseltä omistajalta viime keväänä. Ensimmäinen omistaja arvioi ajaneensa pyörällä 1500-2000km, ja minullakin ajot jäivät noin tuhanteen kilometriin. Tähän syynä oli ensin se, että maastopyöräily veti kuitenkin enemmän puoleensa ja toisekseen loukkaantuminen piti sitten pois pyörän päältä loppukesän ajan. Syksyllä putsasin voimansiirron ja muutenkin tein perushuollon. Kaiken kaikkiaan siis siisti ja vähän ajettu Cännäri kyseessä. Nytkin myynnin syynä on siis käytön vähyys, ja toisekseen rahan tarve. Vireillä oleva maastopyöräprojekti kun syö huomattavan määrän rahaa.

Osat: Runko alumiinia, etuhaarukka ymmärtääkseni kuitua. Vaihtajat ja vivut Shimano 105, jarrut Tektro. Kammet FSA Gossamer. Navat Formula. Polkimet Shimano XT. Täältä lisätietoa (tämän vuoden malli, mutta pitkälti samanlainen http://www.cannondale.com/en/USA/Bike/ProductDetail?Id=d46eb0c4-117c-4cf3-87cc-ccdcfb0b0012 )

Kuvissa näkyvä Rotorin satula ei kuulu hintaan, mutta siitäkin voidaan kaupat tehdä. Muussa tapauksessa mukaan alkuperäissatula mallia pehmeä. Pyörässä on lisäksi sellainen vika, että paikallinen pyöräliike junttasi toisen polkimen pysyvästi kampeen kiinni. Polkimet ovat siis viime keväänä ostetut ja laadukkaat, ja niillä kyllä ajaa vielä pitkän aikaa. Mukaan löytyy halutessa myös pyöräilykengät (Shimano, sopivat noin 44-45 jalkaan). Jos nuo XT polkimet eivät miellytä niin voin toki myös vaihdattaa pyörään uudet kammet. Eli voidaan myös myydä uusilla kammilla ilman polkimia. Muuta "sanomista" pyörässä ei ole.

Rungon koko: 58cm. Vaakaputki c-c 58cm, satulaputki keskiön keskeltä satulaputken klämpin yläreunaan 60cm. Sopiva siis noin 184-190cm kuskeille. Itse olen 192,5cm ja mallia lyhytselkäinen. Minulle fillari on ehkä hitusen pienehkö. Tule toki sovittelemaan ja koeajolle!

Hintapyyntö: 700

Paikkakunta: Joensuu

Yhteydenottotapa: yv, sähköposti tai puhelimitse. auvo piste salmi ät gmail piste com, nolnelnol-745o71o

IMGP1446_1.jpg

IMGP1447_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...