Jump to content

MYYTY! Merida Kalahari 18" HP. 90 euroa!


bomba

Recommended Posts

Myytävänä pirteän värinen Merida Kalahari maastopyörä.

Alumiinirunko, koko 18 tuumaa. Itse olen 173 cm, pyörä on sopiva mulle mutta paljoa lyhyemmälle en suosittelisi. Vähän pidempi ajaja löytänee parhaan asennon.

Keula RST 60-80 mm joustolla, säädettävä

V-jarrut

Lähes uusi takarengas

merida1.JPG

Pyörä muuten kuvan mukaisessa kunnossa, mutta en ole varma onko lokasuoja enää tallella. Sen saa mukaan jos se löytyy. Alkuperäinen satula, putki ja kiristin varastettiin. Pyörässä on kyllä satula ja sopiva kiristinkin pitäisi löytyä, väliaikainen putki on halkaisijaltaan snadisti liian kapea. Se on nyt kiinnitetty nyljetyn limsatölkin ja jesarin avulla kiinteäksi. Uuden tolpan hankkimalla homma toimii taas, ja tolppiahan saa Biltemasta halvalla.

Pyörää on ajettu ja se näkyy. Kaikki kuitenkin toimii ja pyörä on ihan käyttökunnossa. Se on ollut mulla varapyöränä, mutta nyt on pyöriä kertynyt sen verran etten tarvitse tätä enää.

Pyörä on ostettu muistaakseni vuonna 2005 ja maksoi silloin 500 euroa. Nyt hintapyyntö 90 euroa. Tästä edullisesti pyörä polkujen ajeluun tai vaikka ihan käyttöpyöräksi!

Pyörä on Turussa. Voidaan toimittaa järkevän matkan päähän tai lähettää vastaanottajan laskuun.

Yhteydenotot joko sähköpostiin tjansson O gmail O com tai puhelimeen O44 # 577 36 67

-Tommi

Link to comment
Share on other sites

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...