Jump to content

MYYTY - 2010 Cannondale Six Carbon 105, koko 54


Beissi

Recommended Posts

MYYTY

Kuvaus

Kolme kesää palvellut 2010 vuosimallin Cannondale Six Carbon 105, kokoa 54.
Olen tietääkseni toinen omistaja.

Myynnin syynä liian suuri koko, joka oli lopulta pakko myöntää.

Itsellä pituutta noin 173cm, joten pykälän verran pidemmälle ajurille suosittelisin.

Kulutusosat menisivät omassa käytössä ainakin kesän tai pari.

Geometria ja osat löytyy Cännärin 2010 kataloogista: linkki
Tankoteipit on tällä hetkellä mustat, renkaina tulevat kerran ajetut Mavic Yksion Comp.

Bikeradarin arvostelu: linkki

Muuta juttua: 
http://www.bikeradar.com/news/article/cannondale-six-carbon-named-2010-bike-of-the-year-25639/

Mukaan uudet tankoteipit ja vaihdevaijerit.
Myydään ilman polkimia.

Omat ajot painottuu enempi maastoon, niin millään hirveän kovalla käytöllä tämä ei ole ollut.

Hintapyyntö:
Originaali aksium-kiekoilla 900€.
Kuvassa olevilla kerran ajetuilla Mavic Ksyrium Equipe S -kiekoilla. (tuli uuden pyörän [vm 2014] mukana) 1100€.  

MYYTY

Paikkakunta
Seinäjoki, kulkeutuu Vaasaan satunnaisina viikonloppuina.

Yhteydenottotapa
YV

IMG_20160124_170219331.jpg

IMG_20160124_170622871.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eihän näihin saisi kommentoida jos ei ole ostoaikeita, mutta heitetäänpä kuitenkin - uskoisin että vaihtamalla setback-satulatolpan tilalle suora tolppa ja nykyisen ohjaustangon tilalle jotain kompaktimpaa, toteutuva ajoasento lyhenisi 20-30mm ohjainkannatinta lyhentämättä ja 54 runko voisi olla hyvinkin sopiva 173 senttiselle. Toki voi löytyä syitä miksei tuollaiset muutokset ole tässä tapauksessa perusteltuja.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3.2.2016 at 20.30, DrJones said:

Olisiko myyjästä muita strategisia mittoja, itselläni on mittaa 174,5 ja olin ajatellut 54:sta juuri omaksi kookseni, eka maantiepyörä siis haaveissa.

Housujen pituudessa 30" on lähellä oikeaa.

Taulukoiden mukaan tuo  on varmaan mullekkin oikean kokoinen, mutta koen että pykälää pienempi on silti parempi.

Halutessaan fillarin saa myös mainituilla 80mm stemmillä ja suoralla tolpalla.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vastauksesta, oma sisämitta on 84cm ja housun lahje 32", joten aavistuksen paremmin tämä voisi mulle sopia. Laskurit kyllä ikävästi tiputtaa mulla runko koon pykälää pienemmäksi pelkästään jalan sisämittaa sentin pari muuttamalla. Pidetään mielessä tämä optio.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...