Jump to content

MYYTY: ISM Adamo Road (valkoinen)


CamoN

Recommended Posts

Myydään ISM Adamo Road -satula tarpeettomana. Ostettu Fillaritorilta heinäkuussa 2015, tietääkseni olen satulan toinen omistaja. Oli minulla aika-ajopyörässä loppuvuoden 2015, sinä aikana ajettu noin 700km. Hyvässä kunnossa, ei varmaankaan aivan niin kirkkaan valkoinen kuin kaupasta ulos kannettaessa mutta melkein. Kokeilin ISM Adamo Prologueta ja koin sen heti ensilenkiltä sopivammaksi omille istuinluilleni, joten tämä jää ilman käyttöä. Cro-Moly kiskot, punnittu paino 307g.

Vertailun vuoksi ISM Adamo Road ja Prologue ovat nokaltaan suunnilleen saman levyisiä, 56-58mm mittaustavasta ja -kohdasta riippuen. Prologue on etuhalkion tyven kohdalla hieman Roadia leveämpi. Road on nokastaan pykälän napakammin pehmustettu kuin Prologue. Merkittävin ero minulle on se, että Roadissa nokka on tylpempi ja Prologuessa se kaareutuu alaspäin loivemmin. Prologue on noin 45g painavampi.

 

23807991993_f7431582a4_b.jpg

24326517742_f93719c01b_b.jpg

23807978603_3371a11cd3_b.jpg

23807956533_a2b5ee82dc_b.jpg

Hintapyyntö: 70€ noudettuna tai + 7,90€ postikulu.

Paikkakunta: Kouvola, Lehtomäki

Yhteydenottotapa: YV tai s-posti jukka piste harkonen ät gmail piste com. 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...