Jump to content

MYYTY Schwinn Deluxe Cruiser 7-v "Pink Cadillac"


miestentie

Recommended Posts

Vuonna 1996 uutena ostamani Schwinn-pyörätehtaan satavuotisjuhlamalli (1995) on nyt kaupan. Pyörällä on vuosien varrella ajettu korkeintaan sata kilometriä ja sitä on aina säilytetty sisätiloissa. Viimeksi olen ajanut sillä viitisen vuotta sitten. Pyörä ei ole tullut tarpeettomaksi, mutta katson, että joku muu voisi nauttia siitä enemmän kuin minä.

Pyörän kunto ei paljon uutta häpeä, toki pitkän käyttämättömyyden vuoksi täytyy melko varmasti säätää jotain pientä. Pyörässä on 7-vaihteinen Shimano-nexus. Väri on metallihohto viininpunainen, kevyet pin-stripet, tehtaan antama värikoodi on "Pink Cadillac".

Minulla on tallessa pyörän alkuperäinen ostokuitti, takuutodistus sekä käyttöohjekirja.

Pyörä on Espoon Otaniemessä. Hintapyyntö on, 100th Anniversary, vähäinen ajomäärä sekä alkuperäinen, mielestäni hieno kunto huomioiden siedettävä 350,-/tarjous

Lisäkuvia saat tarvittaessa sähköpostitse

(Ohessa linkki samannäköiseen menopeliin lisätietojen kera:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kiitoksia kysymyksistä, vastattu niihin sähköpostitse.

Koetan ehtiä pesemään ja vahaamaan pyörän, niin saan otettua bling bling-kuvia.

EDIT 10.4.2012 klo 0654:

Pyörä on nyt pesty ja havaittu kromin kiiltävän ja että valkosivurenkaat ovat todella valkoiset eivätkä keltaiset. Renkaitten koko on 26". Alkuperäisissä Schwinn-renkaissa näyttää ilmakin pysyvän. Poistin lukon kiinnikkeenkin, sehän ei oikeasti muuta kuin pilaa fillarin ulkonäön.

******

MYYTY

Link to comment
Share on other sites

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...