Jump to content

VARASTETTU musta rakennettu matkapyörä 28¨ Kouvola


Recommended Posts

Kuvassa näkyvä erikoisvalmisteinen matkafillari varastettiin kouvolan kuntotalon edestä tänään perjantaina 30.10. Klo 11-15.30 välisenä aikana. Lukko löytyi katkaistuna viereisestä pensaasta. Tuntomerkkeinä mattamusta alumiinirunko kokoa L, rengaskoko 28 tuumaa, Alpkit erikoisvalmistettu runkolaukku, XT dynamonapa edessä, hiilikuituinen Hylix etuhaarukka jonka ympärille rakennettu omavalmiste laukkujen kiinnikerauta, XT navat ja mavic kehät, B&M etuvalo ja e-werk latauslaite sekä bufferiakku, Ergon kahvat, avid jarrut. Olen käyttänyt fillarin varusteluun n. 2000 euroa. Olen alkanut kuvaamaan kännykällä fillaria ja ympäristöä aina jos joudun jättämään sen jonnekin varkaiden saataville ja kyseinen kuva on otettu tänään aamulla kun viimeisen kerran fillarin näin. Fillari on tarkoituksella jätetty hieman 'rötäisen' näköiseksi jotta se ei kiinnostaisi varkaita, no eipä auttanut sekään tällä kertaa. Asiasta tehty rikosilmoitus eli mahdolliset havainnot minulle YV tai kouvolan poliisille

post-4530-0-15588000-1446225398_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Terve, minulta varastettiin myös 30.10 Torikatu 2 työmaan pihalta Cube XMS (2010) täysjousto maastopyörä samoihin aikoihin(12-15:30) kuin sinulta.

Takavaihtaja on XTR ja vanteet Mavic Crossmax.

Etujarrulevy ja kahvat vaihdettu. Renkaat Schwalbe, takarengas viime kesänä ostettu.

Olen myös tehnyt rikosilmoituksen.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...