Jump to content

Orangen runko ei enää myynnissä


Akusti

Recommended Posts

Kuvaus: 

Legendaarinen maailmanmestareiden alamäkirunko lähtee myyntiin seistyään liian monta vuotta varastossa. Myynnissä myös kokonaisena pyöränä täällä: http://www.fillaritori.com/index.php?/topic/58882-m-orange-222-dh-pyörä/ (sieltä löytyy myös kuvia). Rungon vuosimalli on 2002, värinä käsin kiillotettu. Käytetty on joskus ja käytön jälkiäkin luonnollisesti on ja yksi iskarin kiinnitysreikä korkannut, mutta siisti peli ja kaikki toimii kuitenkin. Hintaan kuuluu itse rungon lisäksi Manitou Metel takaiskari, 12x135 taka-akseli, FSA Pig ohjainlaakeri (ns. "sika-leekeri"), FSA 27,2 mm satulatolppa ja niinikään kiillotettu Blackspire ketjunohjuri. Myös muita osia myytävänä olevasta kokoonpanosta voi ostaa mukaan kohtuullisin hinnoin. Huom. pyörä on edelleen kasattuna eli koeajomahdollisuuskin on.

 

Runkokoko: 15" eli ainoa mitä näitä tehtiin. Olen itse 182,5 cm pitkä ja koko on ihan ok kun olen pienehköllä tottunut ajamaan. Lyhyemmälle sopisi kyllä vielä paremmin.

 

Hintapyyntö: 400 €, voi myös tarjota

Paikkakunta: Espoo

Yhteydenottotapa: yv tai nolnelnol 737 o3!3 tai etunimi(=nimimerkki) piste jaatinen at gmail.com

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...