Jump to content

*MYYTY*


Markusmiguel

Recommended Posts

Kuvaus: Ostettu 2013 Tampereen Sportaxista, ajettu alamäkeä tasan kaksi kertaa. Sen jälkeen ostettu sliksit alle ja ajeltu pikku polkuja ja kaupungin katuja. Kunto on siis loistava. Pieniä naarmuja nyt on tietysti tuppien päässä ja polkimissa. On siis pidetty niin vähällä käytöllä, että nyt tälle tarvis saada vähän aktiivisempi kuski. Runko on 18" mutta itse olen 180cm pitkä ja on tuntunu mulle hyvältä... moni väitti että kävis lyhyemmille paremmin mutta kokeilemalla se selviää! Mukaan siis maxxis holy roller ja minion dh nappulakumit sekä kiinni olevat schwalben big applet.

 

Jos tarviit alamäkiajoon kamppeita niin löytyy vähän käytettyä kypärää ja muitakin syndejä, mutta ne pitää hakea Helsingin ulkopuolelta, joten ihan heti ei ole näytillä.

 

PS. Myyn koska ajan lähinnä työmatkaa, tää maastofillari käy kyllä niin polulle kuin DH-röykkyynkin.


Hintapyyntö: 700e

Paikkakunta: Helsinki, Töölö

Yhteydenottotapa: sähköpostitse [email protected] / annan puhelinnumeron kun haluat tulla katsomaan fillaria.

post-20128-0-59275800-1440100675_thumb.j

post-20128-0-74692100-1440100684_thumb.j

post-20128-0-09082900-1440100697_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...