Jump to content

MYYTY: Specialized Rockhopper SL Expert 2010 17"


Lumihiutale2

Recommended Posts

Myynnissä otsikon pyörä. Pyörä ollut suht vähäisellä käytöllä, ajettu kertaalleen 90km Luonteripyöräily ja kertaalleen Tahko MTB 60km, muutaman kerran poluilla ja samoin työmatkaa silloin tällöin asvaltilla. Olen pyörän toinen omistaja. Ensimmäinen omistaja on poistanut pyörästä jotakin tarroja, esmes. haarukassa ei ole enää RS:n pieniä punavalkomustia tarroja ja rungosta poistanut ilmeisesti jonkun tarran. Syytä näille ratkaisuille en tiedä. Yleiskunto pyörällä erittäin hyvä, ei kaatuilua taustalla.

Kyseessä on siis tämä pyörä: http://www.evanscycles.com/products/specialized/rockhopper-sl-expert-2010-mountain-bike-ec019999

Poikkeuksena yllä olevaan linkkiin takana on jarruna Avid Elixir 1, ei 4. Samoin edessä kahva on samaa sorttia. Toinen jarrulevy vaihdettu uuteen alkuperäisen ollessa kiero. Polkimina flattipolkimet, kun originaaleista toinen levisi. Renkaina uuden karheat Racing Ralphit tehdasasennusrenkaiden tilalla.

Pyörä on juuri käynyt huollossa paikallisessa pyöräliikkeessä, jossa se on putsattu ja käyty lävitse. Tämän lisäksi vaihdettu jarrupalat ja ilmattu jarrut. Kuitit huollosta löytyy.

Itse olen 170cm lyhyt ja olen ajellut tuolla oikein mukavasti. Mukaan saa alkuperäisen ohjainkannattimen ja tangon, nyt kiinni Scott -brändätty hieman lyhyempi kannatin ja tanko, jossa alkuperäistä hieman enemmän nousua, kun maastoajot jääneet vähemmälle.


Tingitty hinta 480e

Pyörä Mikkelissä, koeajo mahdollinen. Lähettäminen Matkahuollolla onnistuu ostajan piikkiin.

Yhteydenotot mieluiten mailiin janik.88(at)hotmail.com tai täällä yv:llä.

 

 

EDIT: Ja tuolta muutama kuva http://s128.photobucket.com/user/Pantheus/library/#/user/Pantheus/library/Rockhopper?sort=3&page=1&_suid=1445708148358049060951296957095

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...