Jump to content

Pienikokoinen levyjarrullinen cyclo.


pxi

Recommended Posts

Haussa tyttöystävälle suht pienikokoinen cyclo. Mieluiten parempaa tasoa, ja keveyskään ei olisi pahitteeksi. Kuskilla on mittaa 158cm, ja jalan sisämitta 73cm, joten oikea runkokoko voisi olla 44-48cm hujakoilla. Budjetti voisi olla siellä 700 - 1500 euron hujakoilla, riippuen fillarin tasosta toki. Cyclo haluttaisiin levyjarrullisena - tämä toki lisää hankinnan haastavuutta entisestään.. :)

PM tai o4o_7394oo3. Oulu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Metsästin viime keväänä itselleni pientä cycloa ja pienimmäksi osoittautui Ridleyn x-bow. Kyseinen tsygä on ainut löytämäni cyclo, jossa efektiivinen top tube on alle 50 cm. Vuoden ajeltua, voisin sanoa, että runko voisi olla pienempikin ja mittaa minulla on 156 cm. Mutta muuten olen kyllä ollut tyytyväinen kyseiseen kapistukseen. Toimi talvellakin hyvin, vaikka siinä ei olekaan levyjä.

Cycle centerissä laskivat Ridleyn hintoja niin, pystyvät hyvin kilpailemaan Saksan hintojen kanssa. Tiagralla hinta taitaa olla alle tonnin, joten menis teidän budjettiin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

^ Minäkin uskallan väittää, ettei sellaista ole olemassa. Itsekin ajelen vielä toistaiseksi Ridleyn 41-senttisellä X-Bowlla ja sekin on minulle liian pitkä (olen 154cm/74cm). Valitettavasti tämän kokoisena on tyydyttävä siihen mitä on, valinnanvaraa ei ole :(

Ainakaan kesäkeleillä levyjarruja ei kaipaa. Talviajosta en osaa sanoa, kun en sellaista itse harrasta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
×
×
  • Luo uusi...