oct Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2015 Kuvaus: Shimano FC-M552 -kampisarja, 175mm kammet, musta Shimanon kampisarja. Pahvilaatikossaan ja suojapusseissaan, kaikki ohjelappuset ym. tulee mukaan. Boksissa oleva EAN-koodi on eri, koska tästä on vaihdettu lyhemmät kammet pyörään ja 175mm tilalla. Kaikki on uutta ja käyttämätöntä. Shimano FC-M552 10-speed Crankset 175mm black Use: MTBSeries: Dyna SysModel: FC-M552Gearing: 42-32-24 teethCrank arm length: 175mmWidth: 68/73mmCompatible Chain: HG-X 10-speed4-arm crank star: YesBCD: 104/64Large chainring: anodized aluminumMedium chainring: steelSmall chainring: steel2-Piece Crank: YesChainline: 50mmColor: black Hintapyyntö: 59 euroa. Nouto ja käteismaksu. Postitus onnistuu myös, tällöin postikulut ostajalle. MYYTY Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2015 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
oct Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2015 Up. Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään