Jump to content

M: Hiilikuitutykki Trek TTX 9.9 SL - Triathlon


lysti

Recommended Posts

Hanki ehdotonta huippua ja hyppää seuraavalle vauhtitasolle treeneissä ja kisoissa. Identtisellä mallilla ovat ajaneet Chris Lieto ja Armstrongin Lancekin.

Trekin TTX 9.9 SSL malli on Trekin ehdotonta huippua. SSL poikkeaa muista ja on erityisen tiukka ja valmistettu kevennetystä punaisen sarjan hiilikuidusta. Malli on pärjännyt Konalla, Tour de Francen aika-ajoissa loistavasti. Olen ajanut tällä pari kesää kotimaisia Triathlon kisoja. Parhaimmillaan vauhtieron huomaa 33+ vauhdista ylöspäin. Pyörämalli on suositeltu ja rankattu testeissä ja harrastepiireissä 5/5 arvosanoilla ja todella hyvä ajaa.

Osasarja ei ole mitään 105:sta vaan paras Dura Ace huippusarja vaihtajista, jarruista ja polkimista lähtien (rattaat 11-21, 55-39). Kevyttä, kestävää ja varsin napakkaa. Välitys on tiukka, mutta takapakka vaihdettavissa tarpeen mukaan. Edessä on normaalia suurempi isolimppu, jätät sillä muut kisaajat taakse. Muuten komponentit Bontragerin parhasta XXX-sarjaa ja kokonaan hiilikuituinen ohjaustanko (Race XXX carbon triahtlon aerobar) ym. Rengassarjana on huippukiekot Mavicin Cosmic Carbone Premium hiilikuitu-alumiini aerovanteet, joiden profiili toimii hyvin Suomen vaihtelevissa olosuhteissa.

Olen vaihtanut syyshuollon jälkeen pyörään uudet tankoteipit ja satula on uusi Fizikin high performance Arione Tri2 malli, joka on myös tämän vuoden Trekin parhaassa Triathlon-pyörässä.

Käytännössä pyörä on ajamista vaille valmiina ja todella huippukunnossa. Rungon koko on L, mennee 176-185 senttiselle säädöillä. Olen itse 181.

Meilaa ja kerron lisää. Hintaluokka 3000+. Ovh on huidellut 7000 tuolla puolen.

Kuvat ym. tarkemmin:

http://www.tori.fi/uusimaa/Hiilikuitu_unelma___Trek_TTX_9_9_SSL_2309213.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...