Jump to content

MYYTY Ridley X-Fire cyclocross, Ultegra Di2 2013, koko 48


Makke

Recommended Posts

Kuvaus: Erittäin vähälle ajolle jäännyt lähes uutta vastaava cyclocross pyörä. Pyörä ostettu Helsingistä Cycle centeristä 30.10.2013, eli osilla vielä muutama kuukausi takuuta ja rungolla reilu 4 vuotta. Ostokuitti löytyy. Myynnin syynä pahaksi äitynyt selkävaiva, joka estää ajamisen tämän mallisella pyörällä. Pyörällä ajettu pääasiassa vain asfalttiteitä.
Itse olen 175cm ja maantiepyörät ovat olleet kokoa 52. Joten koon puolesta pyörä menee varmasti muutamia senttejä yli 175cm ja alle ainakin 170cm, riippuen kuskin mieltymyksistä lyhyemmällekkin. Runko ja keula hiilikuitua, ultegra Di2 sähkövaihteet. Valmistajan ilmoittama paino 8.3kg,. Tästä pyörästä saa täysiverisen maantiepyörän helposti vaihtamalla kapeampaa rengasta alle. Pyörä säilytetty aina sisällä.

Kuva lisätty viimeiseen postiin. 

Pyörän mukaan nastarenkaat.

Hintapyyntö: 1750e

Paikkakunta: Tampere

Yhteydenottotapa: Yksityisviesti

Link to comment
Share on other sites

Hei

Olisiko mahdollista saada spostiin kuvia ja skannattu ostokuitti. Itse olen 174 pitkä. Mitkä renkaat siinä on päällä? Nastarenkaat, jos ovat hyvät, tulisi kauppaan mukaan. 

Onkohan tuo 48 liian pieni vaikka itse olet minua sentin pitempi? Minulla oli lainassa Spessun Secteuer expert 54cm. Se vaikutti hyvältä koon ja ajoasennon puolesta, vähän pystympi kuin maantiepyörä. 

 

Olen tulossa ensi lauantaina Tampereen kylpylään.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...