Jump to content

Orange Five Täysjousto 26", 17", Tampere


Vesa

Recommended Posts

Merkki: Orange

Malli: Five

Lyhyt kuvaus: Täysjousto 26"

 

Rungon koko: 17"

 

Kuvaus: Myydään Orange Five vuosimallia 2013. Joustoa molemmissa päissä 140mm. Ohjauskulma loivennettu nykymuodin mukaiseksi Works componentsin angleset-ohjainlaakerilla.
Tässä on kiinni 26" kiekot, mutta keulaan menee myös 27,5" kiekko ja peräänkin sellaisen halutessaan saa mahtumaan joustoa hieman rajoittamalla.
Kunto on ikäisekseen erittäin hyvä, tosin takaiskarille huolto ei tekisi huonoa (tämä huomioitu hinnassa). Mukaan saa toisen takaiskarin (Fifth Element kierrejousi-iskari), joten iskarihuollon aikanakin pääsee ajamaan.
Runkokoko on 17", ja ihanteellinen kuskin mitta lienee noin 165-175cm paikkeilla. Itse olen 180cm, ja pystyn tällä kyllä ajamaan, mutta turhan pieni pyörä tämä on minulle.

Osalista tärkeimmistä komponenteista:
Keula: Rock Shox Sektor RL 27,5" 140mm
Takaiskari: Cane Creel Double Barrel Air CS (mukaan myös Fifth Element kierrejousi-islari)
Kiekot: Hope Pro2-navat, vanteet Stan's Flow sekä WTB Frequency i23
Vaihteet: Shimano Deore, 10 vaihdetta, 11-42 takapakka
Jarrut: Shimano Deore M525

Pyörän lähetys onnistuu ostajan maksaessa toimituskulut.

 

Hinta: €750

 

Paikkakunta: Tampere

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: Yhteydenotto joko yksityisviestillä, sähköpostilla v(piste)ulvila(ät)gmail(piste)com tai puhelimella nollaneljänolla5940200.

 

20240430_200219.jpg20240430_200140.jpg20240430_200125.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...