Jump to content

Trek Powerfly 7 Siisti ja vähän ajettu, M, Seinäjoki


Jouko K

Recommended Posts

Merkki: Trek

Malli: Powerfly 7

Lyhyt kuvaus: Siisti ja vähän ajettu

 

Rungon koko: M

Moottorin teho: 250W

Runkonumero: S713123643

 

Kuvaus: Ostettu Mikkelin Wauhtipyörä oy omistajalta 18.8.2015 jolloin omistaja ajanut sillä 6kk. Myi kun runkokoko oli pieni hälle. Itse olen 173cm ja minulle passeli, rungossa ei lue missään kokoa mutta 95% tod näk M.
Minä olen ajanut pyörällä max 200km vuosi, 2 viime vuonna yht ehkä 100km. Huollettu merkkiliikkeessä ( Cykli Seinäjoki kahdesti, viimeksi vuosi sitten).
Vanne 29, vaihteet shimano deore xt. En keksi mitään moitittavaa, pientä jotain käytön jälkeä toki. Toiminut moitteetta, akulla olen ajanut 4pv edes taas töihin eli 16kmx4 ja sitten tarvinnut ladata jos halunnut päästä töistä kotiin. Ri peräkkäisinä päivinä vaan etätyöläisenä noin 1x vk tai harvemmin.
Ei ole maastossa ajettu.
Sijaitsee Seinäjoella.
Rungon kokoa ei löydetty, mahd tarkka arvaus verraten perheen muihin Trek pyöriin.

Myydään kun sain lopulta laihdutettua ja vaihdoin kilpapyörä linjaan.

 

Hinta: 700€

 

Paikkakunta: Seinäjoki

Maakunta: Etelä-Pohjanmaa

 

Yhteystiedot: Kati Kähkönen
0445097653

 

 

IMG_9936.jpegIMG_9937.jpegIMG_9938.jpegIMG_9939.jpegIMG_9940.jpegIMG_9941.jpegIMG_9942.jpegIMG_9943.jpegIMG_9944.jpeg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Jouko K
Link to comment
Share on other sites

  • Jouko K changed the title to Trek Powerfly 7 Siisti ja vähän ajettu, M, Seinäjoki

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...