Jump to content

Rossano Cross HF 105 Disc Matka/Cyclopyörä, 60/61, Lahti


Cycloa vailla

Recommended Posts

Merkki: Rossano

Malli: Cross HF 105 Disc

Lyhyt kuvaus: Matka/Cyclopyörä

 

Rungon koko: 60/61

 

Kuvaus: Alkuperäiseltä omistajalta Suomi valmisteinen Rossano matka/cyclopyörä myynnissä. Kuitti löytyy.

Uskollinen työmatkapalvelija ja seikkailija tarvitsee uutta kotia. Pyörällä on paljon ajettu ja käytön jälkiä on mutta paljon myös uutta osaa laitettu tarvittaessa. Huollot tehty pääasiassa itse ja isommat ammattilaisen toimesta. Sopii isolle kaverille, 185-195cm saapi olla pituutta kuskilla. 

2023 Uudet Visionin 35mm kiekot. Uutta 2022 ketjut, iso eturatas, takarataspakka ja rissapyörät. Keskiö vaihdettu 2022 tai 2021.

Mukaan tavarateline ja pyörälaukkusetti (3 laukkua), lokasuojat, seisontatuki ja Shimanon comp- polkimet, sekä pari vuotta käytössä olleet kesä ja talvirenkaat ( kulutuspintaa hyvin jäljellä).

Pyörä parhaimmillaan työmatkapyöränä tai pitkällä reissulla mutta gravel ja cyclopuuhiinkin tästä pelistä on mutta kaipaisi ehkä jarrujen uusimista.

Laita viestiä kun tulet katsomaan niin pesen pyörän, koska pyörä on käytössä useimpina päivinä viikossa.

 

Hinta: €500

 

Paikkakunta: Lahti

Maakunta: Päijät-Häme

 

Yhteystiedot: Puh; nolnelnolnol683852

 

 

20240405_153307.jpg20240405_153328.jpg20240405_153342.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Cycloa vailla
Link to comment
Share on other sites

Hei Topias. En näe estettä etutarakalle vaikka minulla ei sellaista ole koskaan ollut. 

 

Takalaukut 3kpl (en löytänyt netistä oikein sopivaa mallia esimerkiksi) mutta aika peruslaukut. Hyväkuntoiset vähäisen käytön takia. Sisältää kaksi n.20l sivulaukkua ja 1 kpl tarakan päälle laitettavan matkarepun (n.15l) joka lähtee nopeasti irti pikaklipseillä. Ovat ehkä hieman vettähylkivät mutta ei vedenpitävät. 

Link to comment
Share on other sites

Hei

Olen itse 192cm pitkä. 183cm pituus on varmaan siinä alarajalla kun tuossa on nyt 100mm stemmi. Vaihtamalla 80-90mm stemmin voi geometria hieman helpottua, niitähän saa nyt about joka kaupasta. Ja saa tuota satulaa tietty myös eteenpäin vielä. Koeajollahan tuo kysymys tietysti selviää parhaiten. 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...