Jump to content

2021 Focus Mares AL 6.9 105, 56, Helsinki


drwho

Recommended Posts

Merkki: 2021 Focus

Malli: Mares AL 6.9

Lyhyt kuvaus: 105

 

Rungon koko: 56

 

Kuvaus: 
- Focus Mares AL 6.9 vm '21
- Koko 56 (oon ite 186cm, toi on passeli mun mielestä n 175-190cm kuskille)
- Shimano 105 2x11 osasarja ja hydrauliset levyjarrut
- Shimano RS kiekot jossa on kiinni uudet Vreinstein Aventura 38C renkaat
- Ajettu vaan lenkkejä kesällä, ei ole ollut työmatkapyöränä suolassa!
- Kaikki kuitit ja alkuperäiset paperit

Tarkempi speksi:

Ostettu Pyöräexpertiltä 5.3.2021 (löytyy kuitit ja kaikki) ja ensihuolto on tehty Kivenlahden Pyörähuollossa 25.3.2021 (löytyy kanssa kuitit) jotta takuu on voimassa. Muut huollot oon tehny tohon ite, oon kohtalaisen näppärä käsistäni.

Runko on suojateipattu 3M läpinäkyvällä suojateipillä. Fillari on säilytetty kestä talvet sisällä lämpimässä autotallissa.

Hinta sisältää ite pyörän 2 x 11 / 105 osilla ja hydraulisilla levyjarruilla. Tossa on nyt kiinni noin 200km ajetut Dura-Acen ketjut (koska miksei) ja uudet (vaihdoin siihen ne tänään 23.3.) Shimanon Ice-Tec jarrupalat. Jarrut on ilmattu ja öljyt vaihdettu viimekesänä.

Hintaan siinä on kiinni Shimanon RS kiekot jossa on aika vähän ajetut Shimanon jarrulevyt ja 11-32 takapakka. Noihin saat kiinni täysin uudet (ei siis ole ajettu kertaakaan!) Vreinstein Aventura 38C huippurenkaat. Voit valita haluatko ne tubelessina vai sisureilla, hinta on sama ja asennan noi sulle haluamallasi tavalla. 

Fillarissa on kuvassa kiinni Prime Black Editionin 60mm aeorkiekot joilla ajan ite soraa 40mm nakeilla tubelessina. Vaihdoin etu- ja takakiekkoon viikko sitten uudet Enduro MAX-series laakerit ja Novatecin vapaarattaan ja noissa on kiinni 200km ajettu 11-34 takapakka. Näistä voin luopua myös lisähinnasta.

Fillarissa on kuvassa kiinni 4iii Precision 105 wattikampi josta voin myös luopua jostain lisähinnasta. Saat tietenkin pyörän normi 105 kammella josset halua wattikampea.

Mukaan ei tule polkimia, Eliten juomapullotelineitä eikä mitään noita Garminin mountteja jotka tossa näkyy. 

Voit tulla kokeilamaan fillaria Helsinkiin tai voin sen sulle tuoda johonkin PK-seudulle.

 

Hinta: 1100€

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV tai suoraan anssi ät sallinen dot fi tai noll 4 noll 673592 kaks

 

20220623_184856.jpgPXL_20240406_065102346.jpgPXL_20240406_064755512.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...