Jump to content

Canyon Grand Canyon 7 29" Jäykkäperä, L, Espoo


Bjanchi

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Grand Canyon 7

Lyhyt kuvaus: 29" Jäykkäperä

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Erittäin siistissä kunnossa oleva Grand Canyon 7. Olen pyörän toinen omistaja ja ostanut pyörän edelliseltä omistajalta 8/2023. Ensimmäinen omistaja puolestaan on ostanut pyörän 06/2021 ja hänellä pyörä on ollut aikanaan suhteellisen maltillisella käytöllä kunnosta päätellen. Itse kerkesin ajamaan viime syksynä pyörällä noin 10 lenkkiä joista karkeasti puolet Espoon keskuspuiston metsiköissä ja puolet hiekkateillä. Edellinen omistaja oli huoltanut pyörän ennen myyntiä. Itse olen pessyt pyörän aina maastolenkkien jälkeen ja sekä rasvaillut tarvittavat osat. Pyörä on täysin toimiva tällä hetkellä, vaihteet menevät täydellisesti pykälään ja jarrut toimivat yms. joten on valmis peli suoraan ajoon. Mitään isompia naarmuja tai iskemiä rungossa ei ole, merkittävimmät jäljet ovat kammissa jotka ovat ottaneet kontaktia kiviin joka nyt on ihan normaalia maastopyörissä. Kunto on siis melkeimpä uudenveroinen. Myydän kuvien kaltaisessa kunnossa. Myyn pyörän täysjouston hankinnan vuoksi kun maastopyöräilykärpänen on päässyt puraisemaan hieman enemmän. Olen 190cm pitkä ja ainakin omille välityksille pyörän L-koon geometria sopii täydellisesti.

Linkki valmistajan spekseihin, kokotaulukkoon ja pyörän tarkempaan osaluetteloon: https://www.canyon.com/fi-fi/maastopyoeraet/trailpyoeraet/grand-canyon/grand-canyon/grand-canyon-7/2617.html?dwvar_2617_pv_rahmenfarbe=BU%2FBK&dwvar_2617_pv_rahmengroesse=L&history=1

Vain nouto

 

Hinta: -

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: -

 

WhatsApp Image 2024-03-03 at 17.29.44 (3).jpegWhatsApp Image 2024-03-03 at 17.29.44 (1).jpegWhatsApp Image 2024-03-03 at 17.29.44 (2).jpegWhatsApp Image 2024-03-03 at 17.29.44 (4).jpegWhatsApp Image 2024-03-03 at 17.29.44 (5).jpegWhatsApp Image 2024-03-03 at 17.29.44 (6).jpegWhatsApp Image 2024-03-03 at 17.29.44.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...