Jump to content

Trek 1.1 maantiepyörä, 54, Porvoo


Mikae1

Recommended Posts

Merkki: Trek

Malli: 1.1

Lyhyt kuvaus: maantiepyörä

 

Rungon koko: 54

 

Kuvaus: Työmatkapyörän virkaa n. 1500km verran hoitanut "entry-level" maantiepyörä Trekiltä. Käytön jälkeä löytyy, mutta runko ehjä, kaaduttu ei ole, ja kaikki pelaa vaikka saattaakin vaihteet jotain säätöä tarvita, itse kun en siinä hommassa mestari ole. Tämän linkin takaa löytyvä osalista pitkälti 100% paikkansapitävä vielä, renkaat tosin vaihtuneet: https://www.trekbikes.com/us/en_US/bikes/road-bikes/performance-road-bikes/1-series/1-1/p/16071/

Runko on tosiaan kokoa 54, itse olen 170 ja istuu hienosti. Eli +-5cm nyt varmaan ainakin menee.

Vaihdoin uuden keskiön ja ketjun juuri, muut osat alkuperäistä. Tangon teippaukset vaatisi ehkä uusimista lähiaikoina. Alla on nyt edessä 25mm Schwalben marathon plussa ja takana 25mm Contin Gatorskin, ja toisen uuden Gatorskinin saa mukaan. Allaolevissa vielä hyvin kumia ja kuviota. Vanteet on tubeless-yhteensopivat.

En mielellään lähtisi pakkailemaan, koitetaan ensisijaisesti noudolla hoitaa. Voin myös toimittaa Porvoon alueella jos tarve, PK-seudun itäpuolellekin tulee viikon välein kuljettua.

 

Hinta: €250

 

Paikkakunta: Porvoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV

 

20240227_200330.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...