Jump to content

Canyon Speedmax CF 8.0 Triathlonpyörä, 2020, M, Porvoo


Pone

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Speedmax CF 8.0

Lyhyt kuvaus: Triathlonpyörä

 

Rungon koko: M

 

Kuvaus: Ostettu 3/2020, olen pyörän ensimmäinen omistaja. Myyn, koska kiinnostus triathloniin on ollut koetuksella edelliset 1,5 vuotta ja täpö-MTB kiinnostaa nyt enemmän. Pyörällä poljettu aktiivisesti ostohetkestä aina 7/2022 saakka, jolloin kisattu viimeksi täydellä matkalla Sveitsissä. Edellisten 1,5 vuoden aikana pyörällä on ajettu maks. 1000 km.

Alkuperäiset speksit: https://www.canyon.com/fi-fi/speedmax-cf-8.0/2420.html?dwvar_2420_pv_rahmenfarbe=BK%2FBU&dwvar_2420_pv_rahmengroesse=M&utm_source=row-ordermailing&utm_medium=email&utm_campaign=row-ordermailing

Alkuperäisestä poiketen myydään Specialized Sitero -satulalla, Favero Assioma Uno (2019) tehonmittauspolkimilla ja säilytystilaksi muutetulla Elite Crono CX-juomapullolla. Polkimien akku todella hyväkuntoinen, olen pärjännyt itse 2-3 latauksella vuodessa.

Sekä huollettu itse että huolletettu liikkeessä säännöllisesti, useammin kuin "tarpeen".

Reynolds AR 58/80 kiekot GP5000 avorenkailla. Renkaat laitettu alle 7/2022 mutta niillä ajettu maks. 1000 km, siistikuntoiset. Reynoldsin siniset jarrupalat hyväkuntoiset ja säännöllisesti huollettu valmistajan ohjeitten mukaan - kuten kiekkojen jarrutuspintakin.

Liikkeessä vaihdettu ohjainlaakeri ja vapaarattaan laakeri kesällä 2022, keskiölaakeri ja etukiekon laakeri rasvattu mutta ei vaihdettu samassa yhteydessä. Samana kesänä vaihdettu uudet vaihdevaijerit kuorineen sekä Ultegran 28-11 kasetti, joka toimi Sveitsin kisaan paremmin kuin alkuperäinen. Jarruvaijerit kuorineen, ketju ja stonga teippeineen vaihdettu nyt myyntihetkellä, niillä ei ajettu metriäkään.

Mukaan ylimääräisiä korotuspaloja aerotangoille ja tietysti Favero Assioman latauskaapeli.

Pyörän kunto on erittäin hyvä, en ole itse löytänyt edes kiveniskemää rungosta. Ainoa tiedossa oleva ja mainitsemisen arvoinen asia on, että vaakaputken päällä olevan kumisen säilytysratkaisun toisessa muovisessa sisäseinässä on repeämä.

Itse olen 182 cm 86 cm sisäsaumalla ja pyörä on ollut minulle passeli tai jopa himpun verran iso. Canyonin mukaan M-koko sopii 175-185 cm pitkälle kuskille, jolla 83-97 cm sisäsauma, mutta itse suosittelisin kyllä S-koon pyörää jos kuskin pituus on lähempänä 175. Ylöspäin uskaltaisin kyllä suositella tätä pyörää myös yli 185 cm pitkille, jopa lähemmäs 190 pitkille.

Lisätietoja ja -kuvia pyydettäessä ja kaupat kasvotusten. MobilePay/käteinen. Myynnissä myös FB:n triathlonkamapörssissä.

 

Hinta: 2500€

 

Paikkakunta: Porvoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot:

 

 

Speedmax1.jpgSpeedmax2.jpgSpeedmax3.jpgSpeedmax4.jpgSpeedmax5.jpgSpeedmax6.jpgSpeedmax7.jpgSpeedmax8.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Pone
vuosimalli otsikkoon
Link to comment
Share on other sites

  • Pone changed the title to Canyon Speedmax CF 8.0 Triathlonpyörä, 2020, M, Porvoo

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...