Jump to content

Canyon Endurace:ON 7 sähkögravel / -maantiepyörä, L, Helsinki


uusimaeki

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Endurace:ON 7

Lyhyt kuvaus: sähkögravel / -maantiepyörä

 

Rungon koko: L

Moottorin teho: W250

Runkonumero: ABC

 

Kuvaus: Nyt myyntiin 1,5 kautta ajettu sähköpyörä. Ostin alunperin työmatka-ajoon, mutta pyöräilykärpänen iski sen verran pahasti, että päädyin hankkimaan rutkasti kalliimman luomupyörän ja vaimo sanoi että yksi pyörä saa riittää.

Pyörä tuli alunperin työsuhdepyöränä heinäkuussa 2022 ja ajoin sillä syksyn 2022 sekä koko kesäkauden 2023. Pyörä on huollettu paikallisessa pyöräliikkeessä (Pyörähuolto Pyörämiehet, Tapanila) ja säilytetty sisätiloissa. Kaikki on muuten priimaa, mutta runkoon on tullut yksi kolhu, mikä näkyy kuvista. Säikähdin kolhua itse niin paljon, että kävin näyttämässä sitä sekä Haagan pyörähuollossa että Pyörämiehillä, mutta molemmissa olivat sitä mieltä että kyse on vain kosmeettisesta haitasta. Rumahan se silti on ja luonnollisesti vaikuttaa hintaan.

Akun ohjelmisto kertoo kilometrimääräksi 543km, mutta pyörällä voi ajaa myös ilman akkua (kaupan päälle akun tilalle tuleva tyhjä kotelo), jota olen tehnyt toisen mokoman. Stravasta löytyy merkintöjä noin tuhannen kilometrin edestä, joten se lienee oikea käyttömäärä pyörälle. Mukaan saa alkuperäisen 11cm stemmin, sekä 10cm stemmin jota olen itse käyttänyt.

Kaikki paperit, akun laturi, canyonin huoltopussi ym. mukaan. Lisäksi saat kaupan päälle SKS Speedrocker irroitettavat lokasuojat. Kuvassa näkyvä seisontatuki ei kuulu kauppaan.

Yleisesti pyörän speksit:
Alumiinirunko, GRX 1x11, Fazua 250x sähkömoottori. Tuolta löytyy tarkemmin: https://99spokes.com/en-EU/bikes/canyon/2022/enduraceon-7

 

Hinta: 2100€

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yv

 

 

IMG_3347.jpgIMG_3346.jpgIMG_3345.jpgIMG_3344.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: uusimaeki
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...