Jump to content

Shimano GRX Di2 1x11 osasarja, kaikki komponentit, Jyväskylä


JAalto

Recommended Posts

Merkki: Shimano

Malli: GRX Di2 1x11 osasarja,

Lyhyt kuvaus: kaikki komponentit

 

Kuvaus: Myynnissä hyväkuntoinen, alle 1000km ajettu Shimanon GRX Di2 -osasarja. Paketti koostuu seuraavista osista:

- ST-Rx815 -kahvat
- BR-RX810 -jarrusatulat BH90-letkuilla (67, 140cm). Jarrusatuloissa kiinni 160mm adapterit, nämä osataja saa pitää.
- RD-RX817 takavaihtaja
- FC-RX810 kammet, 170mm
- Wolftooth 36T ratas (alle 500km), Shimano 42T ratas (käyttämätön)
- BT-DN110-A akku
- EW-RS910 kontrolliyksikkö tangon päähän
- SM-JC41 4-porttinen jakorasia
- Johtoja 30cm, 65cm, 70cm, 120cm sekä itse auki viilletty ja silikonipiuhalla jatkettu 133cm pitkä johto. Itse pidennetty johto tehty laadukkalla kolvilla ja hyvällä ammattitaidolla, liitokset suojattu nätisti kutistemuovilla.

Muutamia huomioita:

- Takavaihtajassa ei ole kuvassa kiinni linkkipalaa perinteiselle vaihtajakorvakkeelle. Tällainen tulee kyllä mukana.
- Kuvassa ei näy junction boxin kiinniketarvikkeita. Kaikki nämä sisältyvät pakettiin.
- HInta on listatuille ja kuvassa näkyville tavaroille. Kauppaan on mahdollista liittää ketjua, kasettia, langatonta yksikköä tms., mutta kaikkia mahdollisia kombinaatioita on tähän turhan raskasta listata. Kysy tarkemmin! :)

Kaikki hyväkuntoista ja täysin toimivaa tavaraa! Purettu pyörästä virheettömänä.

 

Hinta: €799

 

Paikkakunta: Jyväskylä

Maakunta: Keski-Suomi

 

Yhteystiedot: YV / 050-5164492

Lehtimyyjät, sähkökauppiaat ja muut helppoheikit vainoavat minua puhelimitse, joten varmin on lähestyä ensin YV:llä tai Whatsapilla.

 

IMG_0180.jpeg


Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...