Jump to content

Banshee Spitfire v2 vm. 2016 140/160mm, 27,5", L, Helsinki


Hyggeberg

Recommended Posts

Merkki: Banshee

Malli: Spitfire v2 vm. 2016

Lyhyt kuvaus: 140/160mm täysjousto, 27,5"

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Paljon ajettu ja paljon huollettu Banshee trailitäpäri myynnissä. Itse 189cm olen ajellut tällä lähinnä hassuttelua alamäkeen ja kikkaillut, varsinaiseen trailikäyttöön ehkä parempi hieman lyhyemmälle. Hauska, eloisa ja hyvin hyppäävä ajettava!

Taannoin vaihdettu linkuston ja iskarin liukulaakerit ja puslat, vapari huollettu, etupalat uusittu, uudet litkut renkaissa ja keulakin moneen kertaan täyshuollettu ja tiivisteet päivitetty SKF. Keula on silti kieltämättä aika ajettu, kovimmassa rytyytyksessä ilmaa pääsee vaeltamaan kammiosta alajalkaan, perusajossa ei ole häirinnyt mutta jotain kulumaa sisuskaluissa on. Naarmut (kuvassa) ei ole häirinneet. Samoin takavaihtajan klutsin kytkin ei meinaa pitää, itse olen laittanut nipparilla ikuisesti "on" mutta mukaan saa myös uuden xt klutsin sisuskalut.

Keula: Marzocchi 350 CR 160mm
Iskari: Cane Creek DB Inline (päivitetyillä sisuskaluilla)
Voimansiirto: noin Shimano SLX taitaa olla kaikki
Polkimet: Burgtec
Jarrut: Hope X2, violetit jarrut ja levyn spiderit
Kiekot: Hope Pro 4 (ei boost) / Hope Enduro
Tolppa: Pro Ascend 170mm
Ohjaamo: Spank Spike tanko (matalampi Renthal myös tarjolla), Renthal stemmi ja gripit, Hope ohjainlaakeri
Renkaat: Magic Mary + Minion DHF
Huom. Ei satulaa!

Kaupan päälle ylimääräinen Hope Enduro vanne, lähes ajamattomat Suomi WXC'R nastarenkaat ja Maxxis Minion DHF + Highroller 2 renkaat

Myynnissä myös sekä traili että full face kypärät ja polvisuojat.

 

Hinta: €950

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Pyörä nähtävissä ja koeajettavissa Töölön Pyörässä, Linnankoskenkatu 2
0407627994, [email protected], ei mielellään yv kun harvoin tätä palstaa seuraan

 

 

20231021_152331.jpg20190930_181742.jpg20190903_115220.jpg20231027_170032.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Hyggeberg
Link to comment
Share on other sites

  • Hyggeberg changed the title to Banshee Spitfire v2 vm. 2016 140/160mm, 27,5", L, Helsinki

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...