Jump to content

Orbea Rallon M-Team 2023 29", L, Espoo


xtr-anza

Recommended Posts

Merkki: Orbea

Malli: Rallon M-Team 2023

Lyhyt kuvaus: 29"

 

Rungon koko: L

 

Kuvaus: Noin 30-40 tuntia ajettu 2023 vuosimallin Orbea Rallon enskapyörä (29" / 29") uuden Rallonin tieltä seuraavalle onnekkaalle. Erittäin siistissä kunnossa, suojateipattu uutena kauttaaltaan ja sanoisinko että aikalailla naarmuton. Kaikki komponentit lähes täysin uutta vastaavassa kunnossa ja kuvasta poiketen pyörä tulee uusilla & ajamattomilla tehtaan vakiokokoonpanon kiekoilla, renkailla, takapakalla, ketjuohjurilla jarrulevyillä, eturattaalla ja satulalla. Foxin Factory-sarjan iskarit+tolppa, XT-osat, Maxxiksen kumit, kuitustonga ja makee customiväritys kiiltävällä lakalla. Mukaan kaikki kilkkeet mitä tehtaaltakin, eli myös vaihtoehtoinen linkki jolla pyörään sopii 27.5" takakiekko, kuvan etulokari + polkimet eivät kuulu kauppaan.

Pyörä sopii luonnollisesti enduro- ja bikeparkkiajoon hienosti, mutta itse olen ajanut tällä karkeasti puolet ajasta ihan normaalia maastoajoakin, johon sopii mielestäni myös hyvin, jos ei ole kyseessä xc-kisa. Olen itse 186cm pitkä ja koko on just eikä melkein sopiva. Karkeasti sanoisin että menee mieltymyksien mukaan 170- hieman vajaa 190cm pitkälle, matalan standoverin johdosta.

Lisätietoja YV:llä ja Orbean sivuilta speksit tarkemmin:

https://www.orbea.com/fi-en/bicycles/mountain/rallon/cat/rallon-m-team-2023

Pyörän ovh 7799eur!

 

Hinta: 4690

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV

 

Sieppaa.JPGSieppaa2.JPGSieppaa3.JPG

 

Muokattu: , käyttäjä: xtr-anza
Link to comment
Share on other sites

  • xtr-anza changed the title to Orbea Rallon M-Team 2023 29", L, Espoo
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...