Jump to content

Felt B12 Aika-ajopyörä, 51cm, Rovaniemi


Andik

Recommended Posts

Merkki: Felt

Malli: B12

Lyhyt kuvaus: Aika-ajopyörä

 

Rungon koko: 51cm

 

Kuvaus: Ostin uutena joskus vuonna 2016. Ei kolaroitu tai kaaduttu. Ajettu vain joitakin kisoja ja harjoitustempoja, yhteensä ehkä jotain 2000km max. Viime talvena täysin läpikäyty, avattu, rasvattu ja kaikki vaijerit vaihdettu.

Osia on vuosien varrella vähän vaihdeltu. Tällä hetkellä vaihteiston osat Dura-Ace 9v vaihtajat, Shimano 600 takavaihtaja, Shimano Ultegra etuvaihtaja, Shimano UItegra/XT 9v ketju, Sram 9v pakka. Tällä hetkellä kaikki osat on hyvässä kunnossa ja kaipaa vaan ajoa. Ketju ja pakka on ihan vastikään uusittu.

Alkuperäinen etujarrukin vaihtui jossakin välissä johonkin vanhaan Campagnolon jarruun. Ihan hyvin toimii sekin kyllä.

Se alkuperäinen Feltin tankohässäkkä jossa oli miljoona osaa ja pulttia vaihtui yksinkertaisempaan ja kevyempään Deda Parabolicaan talvella.

Vision Trimax kampisetti on kokoa 167.5mm, välitykset 52-42. Keskiö on vielä alkuperäinen. Viimeksi kun purin kammet niin putsasin ja laitoin rasvaa. Ei kuulu ajaessa mitään ääntä keskiöstä ja laakeri tuntuu pyörivän vielä hyvin.

Fizik Tritone satula, ehjä.

Ohjainkannatin on 110mm aerotyylinen Profile Design jolla on ollut taipumus vähän naksua kun ajaa putkelta mutta runsaalla rasvalla olen saanut sen hiljaiseksi. On mulla kyllä vaihtoehtoisiakin stemmejä.

Mulla on tähän kisaisemmat kiekotkin olemassa mutta en välttämättä niistä halua luopua kovin halvalla. Nämä alkuperäiset kiekot toimii kyllä ihan hyvin. Bontrager R2 renkaat hyväkuntoiset.

Runko on siisti ja hyvässä kunnossa. Joitakin pieniä lakkavaurioita. Takajarru on keskiön alla ja se toimii myös hyvin.

Runko pitäisi netin tietojen mukaan sopia 166cm-174cm mutta itse olen 177cm ja ihan hyvältä on tuntunut. Ainakin satulatolpassa paljon varaa nostaa ja tähän sopii mikä tahansa normaali ohjainkannatin.

En lähetä pyörää mutta sitä saa tulla katsomaan tänne Rovaniemelle.

 

Hinta: €700

 

Paikkakunta: Rovaniemi

Maakunta: Lappi

 

Yhteystiedot: Antti Kulmala 0451399010

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Andik
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...