Jump to content

MYYTY White CX Killer 17 cyclocross, 56 / L, Tampere


mikko.koivisto

Recommended Posts

MYYTYMYYTYMYYTYMYYTYMYYTY

 

Merkki: White

Malli: CX Killer 17

Lyhyt kuvaus: cyclocross

 

Rungon koko: 56 / L

 

Kuvaus: Myyn toisena omistajana Whiten L-koon cycloa. On ollut itselläni työmatkakäytössä (asfalttia) ja satunnaisessa pururadan kierrossa. Olen ajanut tällä ainoastaan tämän vuoden puolella, ja kilometrejä on kertynyt reilu 1800 (Strava: MikkoP Koivisto). Mun pituus on 184; suosittelen tulevaa kuskia olemaan about saman mittainen. Mulla ei ole ollut tässä nastoja kinni, mutta haarukoissa mahtuu pyörimään leveämpikin nastakumi (kts. kuvat)

Alumiinirunko, hiilikuitukeula. Osasarjana toimii Sram Apex 1 (1x11), levyjarrut on hydrauliset. Kiekkoina on DT Swissin R522db:t.

Pyörään on vaihdettu alkuperäisestä:
- kuulalaakeroidut vaihtajan rissapyörät
- levyt ja palat eteen ja taakse (hydrauliset, jarrut on ilmattu 7/2023)
- eturatas 42 -> 40-hampainen
- Prologon huomattavasti alkuperäistä mukavammat tankoteipit (vanhat näkyy yhdessä kuvassa)
- 35 asteen ylöspäin-kulmalla oleva RFR:n stemmi.
- Sram PC-1110 -ketjut elokuussa, jonka jälkeen ajoa on tullut ehkä 200km

Kauppaan kuuluu :
- 2kpl Vittoria Zaffiro Pro 700x32c ja 2kpl Vittoria Terreno Dry 700x33c renkaat (nyt kiinni on jotkut pistosuojatut hyvin rullaavat kumit)
- kaksi juomapullotelinettä
- alkuperäiset polkimet
- alkuperäinen stemmi ja kolmaskin stemmi löytynee nyt paikallaan olevan lisäksi
- lokasuojat talven keleille (otin nämä pois jo keväällä, näkyy yhdessä kuvassa)

Vaihdossa voidaan harkita L-koon hiilarimaasturia. Koeajamaan saa tulla: Postinumero 33530.

 

Hinta: 700€

 

Paikkakunta: Tampere

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: Mukavin on WhatsApp 040-viisikuusikaksiyhdeksänkahdeksannollanolla, mutta tokihan yksärilläkin tavoittaa.

 

 

 

 

 

Muokattu: , käyttäjä: mikko.koivisto
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Moi, sopisiko tulla koeajolle? Olen 175cm pitkä, mutta edellinen whiten hybridi oli myöskin L kokoa, niin mietin, että ehkä voisi sopia itselle? Haluatko vaikka laittaa jotain mittoja, niin pystyn suhteuttamaan niitä nyk. maantiepyörään. Asun Espoossa. Onko sulla käyntiä tännepäin? Pari vk. päästä on itsellä tulossa reissu tre suuntaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
6.3.2024 klo 22.10, dfa kirjoitti:

Moi, sopisiko tulla koeajolle? Olen 175cm pitkä, mutta edellinen whiten hybridi oli myöskin L kokoa, niin mietin, että ehkä voisi sopia itselle? Haluatko vaikka laittaa jotain mittoja, niin pystyn suhteuttamaan niitä nyk. maantiepyörään. Asun Espoossa. Onko sulla käyntiä tännepäin? Pari vk. päästä on itsellä tulossa reissu tre suuntaan.

Moro, pahoittelut vastauksen viivästymisestä. Pyörä on varattu seuraavan 2vk ajan...

Link to comment
Share on other sites

  • mikko.koivisto changed the title to MYYTY White CX Killer 17 cyclocross, 56 / L, Tampere

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...