Jump to content

Kona Cadabra täysjousto 26", 17", Pori


oct

Recommended Posts

Merkki: Kona

Malli: Cadabra

Lyhyt kuvaus: täysjousto 26"

 

Rungon koko: 17"

 

Kuvaus: Kona Cadabra täpäri, runkokoko 17". Uskoakseni vuosimalli on 2010. Ostin käytettynä kesällä 2022, paikalliselta henkilöltä. Edellinen omistaja oli ajellut vain muutamia kertoja. Parhaan tietoni mukaan hän oli ostanut pyörän paikalliselta fillarihuoltoyrittäjältä. No, eipä tullut minunkaan tällä ajeltua kovinkaan paljoa ja varastotila loppuu, joten pyörä myyntiin.

Foxia edessä ja takana. En ole punninnut, mutta aivan naurettavan kevyt fillari. Kaikki toimii mainiosti, tosi hyvä kunto. Ei ole ihan alkuperäisissä osissa: stemmi on lyhempi ja tankona on 780mm kepakko. Etujarrulevy on päivitetty. Etuvaihtaja on poistettu kokonaan ja eturattaat vaihdettu paremmin tällaista ratkaisua palvelevaksi. 60mm kumit alla.

Sijaitsee Porin keskustassa. Ensisijaisesti nouto, niin pääsee koeajamaankin. Lähettäminen on kaiketi nykyään melko hintavaa. Kuriiri hakee ja kuriiri toimittaa perille, mutta hommassa itseäni tökkii ehkä eniten se, että pyörä pitäisi ymmärtääkseni pakata ihan tietynlaiseen pahvilaatikkoon. En voi luvata että lähettäminen onnistuu, mutta jos totisesti haluat juuri tämän pyörän, niin mietitään... Erityisjärjestelyllä saatan kyetä tuomaan fillarin bussilla tai junalla.

Ohessa muutama kuva, mutta voin ottaa lisää jos kiinnostaa jokin tietty yksityiskohta.
Lisää kuvia täällä: https://imgur.com/a/BJBiEmQ

 

Hinta: MYYTY hintaan 500 €

 

Paikkakunta: Pori

Maakunta: Satakunta

 

Yhteystiedot: Yksityisviestitse täällä Fillaritorissa tai tori.fi-viestinä (ilmoitus löytyy myös sieltä)

 

P1080818.jpgP1080819.jpgP1080820.jpgP1080821.jpgP1080825.jpgP1080831.jpgP1080823.jpgP1030952.jpgP1030957.jpg

 

Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos. B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
2 tuntia sitten, Pipsukka kirjoitti:

Minkä kokoiselle käyttäjälle sopiva?

 

Itse olen ~174cm ja jalan sisämitta fillaritavalla mittaamalla on muistaakseni ~83cm. Koen pyörän koon itselleni melko sopivaksi ja esim. standover on oikeinkin sopiva, mutta reachiin olen kaivannut enemmän pituutta. Ohjaamo on siis itselleni hieman "lyhyen" tuntuinen - saattaa olla tottumusjuttukin. Tämän perusteella voisin arvella, että pyörä olisi hyvä, ellei jopa parempi itseäni lyhyemmälle ajajalle. Toisaalta edellinen omistaja oli minua silmäarviolta 10cm pidempi... Koeajamalla selviää parhaiten.

Jos lisää kysyttävää, niin jatketaan yksityisviestitse. 👍

Muokattu: , käyttäjä: oct

Teitkö kanssani hyvät kaupat? Ole ystävällinen ja jätä minulle palautetta, kiitos. B)

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...