Jump to content

Bianchi Via Nirone 7 Maantiepyörä, 61 (L/XL), Espoo


Bjanchi

Recommended Posts

Merkki: Bianchi

Malli: Via Nirone 7

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

 

Rungon koko: 61 (L/XL)

 

Kuvaus: Myydään Shimanon 105-osilla oleva hyvässä kunnossa oleva Bianchi. Rungon koko on tosiaan 61cm ja itse olen 190cm pitkä. Mielestäni säätövaraa löytyy tuosta hyvin sekä hieman pidemmälle että lyhyemmällekin kuskille. Runko on pyörässä alumiinia ja etuhaarukka hiilikuitua.

Olen pyörän toinen omistaja ja ostanut tämän itselleni ensimmäiseltä omistajalta 2021. Ensimmäinen omistaja on säilyttänyt kaikki pyörän dokumentit vuosien varrelta ml. manuaalin, ostokuitin sekä huoltokuitit. Lisäksi edellinen omistaja oli ajanut pyörällä viimeiset 6 vuotta pelkästään sisällä. Omassa käytössä pyörällä on kertynyt kilometrejä karkeasti n. 1000km kaikkinensa parin vuoden aikana. Olen käyttänyt pyörän huollossa keväällä 2022 Kivenlahden Pyörähuollossa sekä viimeisimpänä 15.9.2023 samassa paikassa. Viimeisimmän huollon sisältö löytyy kuvista. Mukaan pyörässä kiinni olevat kombipolkimet sekä pyörän mukana tulleet maantiepolkimet.

Tästä hyvä ja juuri huollettu pyörä seuraavalle fiksuun hintaan!

 

Hinta: 500€

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: nollaviisnolla 458 9560 / yksityisviesti

 

IMG-8647.jpgIMG-8648.jpgIMG-8649.jpgIMG-8651.jpgIMG-8653.jpgIMG-8654.jpgKuitti.JPGIMG-8646.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...