Jump to content

MYYTY - Crescent 309 Competition Kiituri, L/XL, Oulu


Arkkila_og

Recommended Posts

Merkki: MYYTY - Crescent

Malli: 309 Competition

Lyhyt kuvaus: Kiituri

 

Rungon koko: L/XL

 

Kuvaus: Muutama vuosi sitten mun käsiin joutunut maantiepyörä alkuperäiseltä omistajalta jostain -80/-90 luvun vaihteesta.

Tarkotuksena tästä tuli tulla kaljapyörä lämpimiin kesäiltoihin ja märkiin syysseikkailuihin ja näissä onkin hyvin palvellut. Nyt vaan aika tiivistää pyöräkokoelmaa.

Tällä ajaa arvaten ehkä 180-190cm kuski, kyseessä on aika korkea pyörä. Rungossa on huomattavasti ajan patinaa ja pintaruostetta, mutta pahimmat oon tarkistanu ja laittanu kakskomponenttilakkaa päälle. Pientä korjausmaalausta tein myös sinne tänne. Näillä pysynyt tyylikkäässä kunnossa.

Plussia:
- Mun laittamat uudet Pelagon kokopitkät kiiltävät lokasuojat
- Waldin kori jossa kulkee kaikki tarvittava
- BLB Vader tanko jonka tuomalla ajoasennolla näät kaupungilla kaikkien yli
- Uudet Tektron jarrukahvat, samalla laitoin uudet vaijerit
- Perkeleen tyylikäs, tällä saa kehuja
- Renkaat heijastinraidoilla tuo turvallisuutta. Edessä Michelin Protek 32mm ja takana Vittoria randonneur 28mm.
- Mukaan saa syysiltoihin sopivan Lezynen huomiovalon

Miinuksia:
- Välitykset on aika isot, kyseessä kummiskin touring pyörä
- Voimansiirto on pysynyt aika koskemattomana mun aikana, mutta toimii oikein hyvin sekä etu että takavaihtaja
- Polkimet on ''yksipuoliset'', suosittelen vaihtamaan MKS beartrappeihin jos haluaa panostaa.
- Aikaisemmat shimanon jarrupalat piti varastaa toiseen projektiin joten paikalla on aika heikohkot mutta uudet mallia ''jotkut vaan''

Järkeviä tarjouksia otetaan vastaan sekä vaihdossa kiinnostaa laadukkaat sinkula- ja fiksiosat.

 

Hinta: €225

 

Paikkakunta: Oulu

Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa

 

Yhteystiedot: Yhteydenotot YV

 

_MG_9264.JPG_MG_9266.JPG_MG_9267.JPG_MG_9268.JPG_MG_9269.JPG_MG_9273.JPG_MG_9274.JPG_MG_9275.JPG


Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...