Jump to content

Peugeot PH 11 RUNKO, vuosimallia -86, 57cm, Espoo


Velo-Derssoni

Recommended Posts

Merkki: Peugeot

Malli: PH 11

Lyhyt kuvaus: RUNKO, vuosimallia -86

 

Rungon koko: 57cm

 

Kuvaus: Sinkulaprojektina ollut, minulle hieman pieni.

Mukaan tulee ainakin erinomaisessa kunnossa oleva keskiö, kammet (40h, mukaan 53h ratas), satulatolppa (24mm), hyväkuntoinen Revell-satula, ohjaustanko, 80mm quill stemmi ja ohjainlaakerit tietysti.
Settiin tottakai kuuluu halutessa sivuvetojarrut ja niiden kahvat (kuvassa), CLB merkkiset, pysäyttävät hyvin. Kaupan päälle halutessa quill-ahead adapteri, jos ahead-stemmin haluaa asentaa.
Olen itse käyttänyt rungossa 130mm maantie-takanapaa, joka pienellä jumpalla asettuu ihan kivasti paikoilleen. Takahaarukka siis 126mm.
Muuten standardiosat käyvät aikalailla hyvin
Runko on hyvässä kunnossa, ei kaatuilujälkiä ja ristimitat suorat. Ei reynoldsia, mutta pökötin carbolight-terästä, on kevyt!

Minulla on myös nurkissa maillard/rigida etukiekko, jonka voin lahjoittaa 🙂

Olisin ensisijaisesti kiinnostunut vaihtamaan isompaan runkoon (+60cm), merkillä ja materiaalilla ei ehkäpä niin väliä.
Olen avoin ehdotuksille, saa olla vanhempi runko, voi olla käytön jälkiä ja muhjua. Kunhan on putket suorana, ei murtumia eikä puhki ruosteessa! Mielellään ohjainlaakeri paikallaan, mutta ei välttämätön.
Vannejarruilla tai levareilla.

28 (622) kiekkokoko ja jäykkä keula ovat ainoat rajoitteet.

Maantiepyörä-tyyppisillä menopeleillä ajan yleensä, mutta esimerkiksi vanhemmat nishikin bigfootit (jäykkä keula) on aina kiinnostava vaihtoehto!

Espoossa Saunalahti/Kivenlahti/Kauklahti-alueella.

 

Hinta: € Tarjoa

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yksityisviesti

 

IMG_20230719_163841~2.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • Sulo locked this topic
Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...