Jump to content

Canyon Grail CF SLX 8 Ekar 1x13 Gravel-pyörä, M, Kirkkonummi


loppunosto

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Grail CF SLX 8 Ekar 1x13

Lyhyt kuvaus: Gravel-pyörä

 

Rungon koko: M

 

Kuvaus: Myydään 1885 km ajettu, lokakuun 2022 lopussa uutena ostettu laadukas gravel-pyörä. Pyörä myydään valokuvassa olevasta ja linkistä löytyvästä kokoonpanosta poiketen käyttämättömillä Campagnolon Ekar 1x13 -osilla
https://www.canyon.com/fi-fi/gravel-bikes/performance/grail/cf-slx/grail-cf-slx-8-di2/3099.html?dwvar_3099_pv_rahmenfarbe=R061_P08

Pyörän luovutus aikaisintaan 22.9.2023, josta alkaen koeajo-/tutustumismahdollisuus järjestyy Helsingin Meilahdessa.

Miksi myyn? Olen 181 cm pitkä, mutta niin lyhytselkäinen, että pyörä on auttamatta juuri pari kolme senttiä liian pitkä minulle. Tämän tosiasian tunnustamiseen meni lähes vuosi.

Kuitti löytyy.

 

Hinta: 3.000 €

 

Paikkakunta: Kirkkonummi

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Lisätiedot YV.

 

8E758DCB-7DBC-47F4-AC36-4B53484B4E65.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

2 tuntia sitten, japikkuh kirjoitti:

Paljonkos sulla on jalan sisäpituus (ja mahollisesti syliväli, koska kai ne käden pituudetki jotain tohon ajoasentoon vaikuttaa)? Oon saman mittanen ja 89 cm jalan sisämitalla, eli meleko pitkäraajanen. Canyon kyllä suosittelee tätä M-kokoa.

 

Mulla on liiankin normaali syliväli, eli tasan 181. Jalan sisämitta taitaa olla 85,5.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...