Jump to content

Stevens Izoard Pro Disc maantiepyörä, 56, Kaarina


teosle

Recommended Posts

Merkki: Stevens

Malli: Izoard Pro Disc

Lyhyt kuvaus: maantiepyörä

 

Rungon koko: 56

 

Kuvaus: Myydään itselle ylimääräiseksi jäänyt Stevensin all-round maantiepyörä. Ostettu toukokuussa 2021. Koko 56 (olen itse 180/85 cm ja pyörä on ollut sopiva). Väri Stealth Black eli osin mattamustaa hiilikuitua ja osin lakattua, logo ja printit kiiltäviä, vaihtavat hienosti sävyä valon osuessa. Osasarjana täysi setti 11-spd Ultegraa. Kunto erittäin siisti ja hyvin pidetty. Toki jostain kohti näkyy käytön jälkiä, jos läheltä katsoo. Ajettu 2755 km, josta sanoisin, että max 500-600 ulkona, loput trainerillä. Kuitti löytyy. Olen ensimmäinen omistaja ja pyörä ostettu Turun Ajopyörästä. Mukaan myös kaikki mukana tulleet tilpehöörit ja paperit Stevensin omistajan kansiossa.

Pullotelineet saa halutessaan kauppaan mukaan. Jos mitään polkimia ei ole niin myös kuvan flätit saattaa myös saada mukaan.

Saa tulla katsomaan ja testaamaan Kaarinaan.

Tarkemmat speksit valmistajalta täältä: https://www.stevensbikes.de/2021/en/fi/road/road/izoard-pro-disc/

edit. Hintaa laskettu. 2200 -> 2000 e —> 1900 e. Uudet vastaavat Turun Ajopyörässä/Bikeshopissa 3999 e, erona oikeastaan vain sähköiset vaihteet ja integroitu kaapeliveto ohjaamon sisältä piilosta. Tässä perinteisemmässä mallissa helpompi tehdä säätöjä ja vaihtaa/huoltaa osia.

 

Hinta: 1900

 

Paikkakunta: Kaarina

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: o4o8373029 tai yksityisviesti

 

IMG_0786.jpegIMG_0782.jpegIMG_0781.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...